کد خبر : 5751
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 20:36

از فردا آغاز می شود؛

فروش بلیت پروازهای ویژه فرهنگیان به نجف

فروش بلیت پروازهای ویژه فرهنگیان به نجف
مدیرعامل شرکت هواپیمایی از آغاز پروازهای ویژه اربعین فرهنگیان با قیمت‌های مصوب از صبح فردا دوشنبه ۱۳ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ حمیدرضا فتوحی در نشست خبری با یادآوری این‌که ایرلاین وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان حدود ۶ سال قبل تاسیس شد،‌اظهار کرد: در ابتدا با توجه به این‌که شرکت‌ هواپیمایی مجوز AOC (گواهینامه بهره‌برداری هوایی) را نداشت بنابر تصمیم مسئولان وقت دو فروند هواپیمای خریداری شده اجاره داده شد.

وی افزود: از اواخر تیرماه امسال با اخذ مجوزهای مربوطه از جمله گواهینامه بهره‌برداری هوایی از سازمان هواپیمایی کشوری، این ایرلاین فعالیت خود را در مسیرهای داخلی از تهران به مشهد، شیراز، بوشهر، کیش، قشم و بندرعباس راه‌اندازی کرد که پرواز به ۴ شهر دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای ارائه پروازهای اربعین به فرهنگیان گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای حضور پرشور در مراسم اربعین و توزیع عادلانه بلیت برای اقشار مختلف مردم، از بامداد فردا فروش بلیت پروازهای ویژه فرهنگیان به مقصد نجف آغاز می‌شود.این فروش از طریق اینترنتی انجام شده و هر فرد می‌تواند برای ۹ نفر بلیت را با قیمت مصوب خریداری کند.

تا ۲۱ شهریور روزانه یک پرواز به نجف

وی با بیان این‌که حدود ۷۰ درصد از ظرفیت پروازهای اربعین برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: این پروازها تا ۲۱ شهریور به صورت روزانه یک پرواز انجام می شود که درصددیم با فشرده انجام دادن پروازهای داخلی تعداد پروازهای نجف را افزایش دهیم.

فتوحی با یادآوری این‌که ۴ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ در ناوگان داریم، اظهار کرد: از این تعداد ۲ فروند را سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ در اوج تحریم‌ها و کرونا خریداری کردیم.

وی بیان کرد: خط قرمز ما ایمنی پروازهاست و اگر ایمنی نباشد پرواز انجام نمی‌دهیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.