کد خبر : 21043
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402 - 15:13

علم‌الهدی: مردم برای حل مشکل معیشتی باید در انتخابات شرکت کنند

علم‌الهدی: مردم برای حل مشکل معیشتی باید در انتخابات شرکت کنند

علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی: اگر مردم مشکل معیشتی دارند، باید در انتخابات شرکت کنند؛ در غیر این صورت معلوم نیست چه کسی بر سرنوشت این ملت مسلط می‌شود.

به گزارش اقتصاد پرس؛ احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت نامگذاری شده است، در جریان فتنه ٨٨ برخی خواص بی بصیرت شدند اما عامه مردم انقلابی بصیرت پیدا کردند و به جنگ دشمن برخاستند.

علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: فتنه گران در جریان این فتنه در روز قدس، روزه خواری کرده و عکس امام را پاره می کردند و شعار سر می دادند «انتخابات بهانه است، نظام نشانه است»، اما خواص این موضوع را درک نکردند.

اگر مردم مشکل معیشتی دارند، باید در انتخابات شرکت کنند؛ در غیر این صورت معلوم نیست چه کسی بر سرنوشت این ملت مسلط می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: فتنه گری این گروه در روز عاشورا منجر به بصیرت افزایی مردم شد و حضور میلیونی مردم در نهم دی ماه، نقشه دشمن را نقش برآب کرد

وی با اشاره به حضور فعال مردم در همه عرصه ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمن مردم را نمی شناسند و نمی داند ملت ایران امام حسین (ع) دارند، دشمن از رابطه دینی مردم غافل است و در محاسبات خود اشتباه می کند، بصیرت نهم دی مردم باید در انتخابات نقش آفرینی کند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: زمزمه های دشمن برای مشارکت پایین در انتخابات به دلیل مشکلات معیشتی شروع شده است، اما مردم باید در انتخابات و تعیین سرنوشت خود به رغم همه مشکلات مشارکت فعال داشته باشند و تحت تاثیر القای دشمنان قرار نگیرند.

وی افزود: حضور حداکثری و در صحنه مردم به ضرر دشمن است و طبق منویات مقام معظم رهبری هم جمهوریت و هم اسلامیت به انتخابات مربوط است.

آیت الله علم الهدی اضافه کرد: انتخابات به زندگی سیاسی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حیات بخشیده است.

وی تاکید کرد: رشد سیاسی ملت ایران از همه کشورهای دنیا بالاتر است و حضور حداکثری در انتخابات باید به گونه ای باشد که دشمن برای همیشه شکست خود را بپذیرد.

امام جمعه مشهد در بخشی از سخنانش با اشاره به رشادتهای شهید سردار موسوی گفت: این شهید بزرگوار روز و شب در دشمن ستیزی فعال بود، اگرچه دشمن فرد گرانقدر و عزیز ارزشمندی را از ما گرفت اما عرصه سربازی امام زمان (عج) مملو از این نیروها است.

امام جمعه مشهد همچنین به وضعیت خشکسالی اشاره و اظهار کرد: بی آبی عرصه را بر همگان تنگ کرده است، از پروردگار عالم می خواهیم نزول رحمت الهی را بر ما عطا کند.

پس از نماز جمعه این هفته مشهد، نمازگزاران با سردادن شعارهایی از جمله مرگ بر اسرائیل، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.