کد خبر : 13753
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 15:37

۲ دهک دیگر به طرح کالابرگ الکترونیکی اضافه شدند+جزئیات

۲ دهک دیگر به طرح کالابرگ الکترونیکی اضافه شدند+جزئیات
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک از افزایش یارانه خانوار با خرید کالابرگ الکترونیکی به ازای هر نفر ١٢٠ هزار تومان برای دهک‌های اول تا هفتم خبر داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ اصغر رشنودی با اشاره به مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک، اظهار کرد: در مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی، با افزایش جامعه هدف طرح و افزوده شدن دهک‌های ششم و هفتم به ۵ دهک قبلی، بیشتر یارانه‌بگیران استان می‌توانند با خرید هر نفر ٢٠٠ هزار تومان از طریق کالابرگ الکترونیکی، یارانه خود را تا سقف ١٢٠ هزار تومان دریافت کنند؛ این ١٢٠ هزار تومان یارانه تشویقی محسوب می‌شود که به افزایش قدرت خرید خانوار کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اقلام طرح ١١ قلم کالا است که شامل روغن، برنج، پنیر، شیر، ماست، قند و شکر، تخم مرغ، مرغ، گوشت قرمز، ماکارونی و حبوبات می شود، گفت: خرید با کالابرگ الکترونیکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین سایر فروشگاه‌های عضو طرح که از طریق اپلیکیشن “شما” قابل شناسایی هستند، برای سرپرستان خانوار امکان پذیر است. در این زمینه از یارانه بگیران استان دعوت می‌کنیم با خرید کالابرگ الکترونیکی از اقلام سبد طرح، ضمن تامین مایحتاج خانوار، از امتیاز افزایش یارانه بهره‌مند شده و قدرت خرید خانوار را افزایش دهند.

رشنودی با اشاره به نحوه خرید و استفاده از این طرح، عنوان کرد: سرپرستان خانوار با هر کارت بانکی خود (نه فقط کارت بانکی متصل به حساب یارانه) می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های عضو طرح، نسبت به خرید با کالابرگ الکترونیکی اقدام کنند.

وی بیان کرد: بخشی از هزینه خرید اقلام از یارانه ماه بعد خانوار کسر و باقیمانده مبلغ به صورت نقدی از سوی سرپرست خانوار پرداخت می‌شود و در صورت خرید کالابرگ الکترونیکی به میزان ٢٠٠ هزار تومان برای هر نفر از سهم یارانه، به صورت اتوماتیک یارانه تشویقی ١٢٠ هزار تومانی واریز و میزان یارانه افزایش می‌یابد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: همچنین انتخاب و خرید اقلام طرح به دلخواه خانوار بوده و می‌توانند بر حسب نیاز خانوار، به هر میزان مبلغ یارانه خانوار خود را صرف خرید یک قلم کالا یا تعداد بیشتری کالا کنند.

رشنودی خاطرنشان کرد: از استفاده کنندگان از کالابرگ الکترونیکی درخواست می‌کنیم از طریق برنامه شما با نشانی shoma.sfara.ir که قابل نصب بر روی گوشی همراه است، از میزان خرید و تراکنش‌های انجام شده، اعتبار باقی مانده و مکان فروشگاه‌های مجاور خود مطلع شوند و همچنین از طریق شماره #۱۴۶۳*۵۰۰* نیز از میزان اعتبار کالابرگی خانوار اطلاع یابند.

ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.