کد خبر : 777
تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 8:38

سیگنال‌های بودجه برای مردم و کسب‌وکار

سیگنال‌های بودجه برای مردم و کسب‌وکار

لایحه بودجه ۹۵ با هدف حل مشکل تنگنای مالی تنظیم شد اما مجلس نهم بخش‌های مهم آن را تغییر داد. با وجود این، اقتصاد ایران چقدر شانس خروج از رکود را دارد؟

اقتصاد پرس: لایحه بودجه ۹۵ با هدف حل مشکل تنگنای مالی تنظیم شد اما مجلس نهم بخش‌های مهم آن را تغییر داد. با وجود این، اقتصاد ایران چقدر شانس خروج از رکود را دارد؟

تمهیدات این بودجه می‌توان اقتصاد ایران را از رکود نجات دهد؟ آیا این بودجه می‌تواند مشکل تنگنای مالی را حل کند؟ دولت تا چه اندازه می‌تواند بدهی‌هایش را تصفیه کند؟ بودجه ۹۵ چه اثری بر رفاه و معیشت ایرانیان دارد؟ آیا بودجه ۹۵ می‌تواند بازارها را به تحرک وادارد؟ بودجه ۹۵ اقتصاد را به کدام سمت می‌برد؟

به گزارش اقتصادنیوز، این تنها بخش‌هایی از سوالاتیست که در کار ویژه شماره ۱۷۴ هفته‌نامه تجارت‌فردا کارشناسان به دنبال پاسخ‌گویی به آنها هستند. این مجله اظهارات و نوشته‌هایی را از کارشناسانی چون سید فرشاد فاطمی، علی مزیکی، مرتضی ایمانی‌راد،‌ علی رحمانی، سید علی خسروشاهی، پدرام سلطانی، ابراهیم بهادرانی،‌ سیدهادی موسوی‌نیک و سمانه مقدس‌فر منتشر کرده است. محورهای اصلی پاسخ این کارشناسان تاثیر بودجه بر کسب‌وکار، تاثیر بودجه بر رفاه، تاثیر بودجه بر بازارها و تاثیر بودجه بر سرمایه‌گذاری است.

اقتصاد پرس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.