کد خبر : 13888
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 12:52

بهادری‌جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت؛

سود لاستیک‌های وارداتی خودروهای سواری کاهش می‌یابد

سود لاستیک‌های وارداتی خودروهای سواری کاهش می‌یابد
سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت با توجه به افزایش قیمت‌هایی که به تازگی در حوزه بازار لاستیک خودرو اتفاق افتاده بود، برنامه‌ریزی لازم را انجام داده بود، گفت: با موافقت هیات وزیران سود بازرگانی انواع لاستیک‌های وارداتی خودروهای سواری کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ علی بهادری‌جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی با بیان اینکه امروز زمانی برای اتحاد علیه این ماشین مسلح در جهان است، اظهار داشت: وحشی‌ترین قبایل تاریخ هم خطوط قرمز را رعایت می‌کردند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی هیچ بویی از انسانیت نبرده است. آمریکا و صهیونیست‌ها باید در دادگاه‌های جهانی محاکمه شوند.

سخنگوی دولت عنوان کرد: تاریخ در برابر کسانی که این ایام را دیدند و سکوت کردند قضاوت خواهد کرد.

بهادری جهرمی یادآورشد: این اتفاقات ناکارآمدی نظام جهانی را نشان می‌دهد و به طور حتم آه کودکان و مادران فلسطین دامن این مجرمان جنگی را خواهد گرفت.

سخنگوی دولت در ادامه بیان داشت: یکی دیگر از مصوبات جلسه امروز مصوبه‌ای بود که برای پیش‌بینی و تعیین مهلت تامین منابع تسویه باقی‌مانده بدهی دولت به گندم کاران اتخاذ شد.

وی افزود: امروز با هماهنگی خوبی که میان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد صورت گرفت منابعی برای تسویه باقی مانده بدهی دولت به گندم کاران پیش بینی شد که ظرف همین چند روز هم اجرایی خواهد شد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در جلسه امروز همچنین اساسنامه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به تصویب هیات وزیران رسید، بیان کرد: این حمایت‌ها در حوزه پرداخت‌های مستمری‌های پیری، سالمندی، ازکار افتادگی و بازماندگی و سایر حمایت‌های مشابه بیمه‌ای است.

سود بازرگانی انواع لاستیک خودروهای سواری کاهش می‌یابد

بهادری جهرمی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت‌هایی که در حوزه بازار لاستیک خودرو اخیراً اتفاق افتاده بود پیش از این هیات وزیران تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی لازم را د رخصوص افزایش میزان تولید لاستیک خودروی سواری در داخل پیش‌بینی کرده بود.

وی بیان کرد: منابع و هماهنگی‌های لازم برای حمایت موثر از افزایش تولید لاستیک خودروی داخل پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده و در مرحله اجرا قرار دارد. از آنجایی که بخشی از این لاستیک‌ها باید از محل لاستیک‌های وارداتی تامین می‌شد امروز هیات وزیران موافقت کرد که سود بازرگانی انواع لاستیک‌های خودروهای سواری کاهش پیدا کند تا قیمت تمام شده این لاستیک‌های وارداتی هم کاهش پیدا کند.

سخنگوی دولت اضافه کرد: امروز هیات دولت مصوبه حمایتی نیز از صیادان و فعالان حوزه گردشگری دریایی به منظور نوسازی و بهسازی قایق‌هایی که صیادان و گردشگران و فعالان حوزه گردشگری دریایی دارند، داشت.

بهادری جهرمی افزود: هیات وزیران با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به این افراد موافقت کرد و مهلت مناسبی هم پیش‌بینی شد که امکان بهسازی و نوسازی قایق‌هایشان را داشته باشند.

ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.