کد خبر : 2259
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 - 14:26

سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟

سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟

به گزارش اقتصاد پرس؛ حاجی وند گفت: سهامداران سهام عدالت برای دریافت سود سهام عدالت نیازمند به ثبت نام جدیدی نیستند و افرادی که سال گذشته سود خود را دریافت کرده اند امسال هم می‌توانند دریافت کنند. او در ادامه بیان کرد: برخی از افراد ممکن است شماره شبای بانکی مسدودی داشته باشند که می‌توانند

به گزارش اقتصاد پرس؛ حاجی وند گفت: سهامداران سهام عدالت برای دریافت سود سهام عدالت نیازمند به ثبت نام جدیدی نیستند و افرادی که سال گذشته سود خود را دریافت کرده اند امسال هم می‌توانند دریافت کنند.

او در ادامه بیان کرد: برخی از افراد ممکن است شماره شبای بانکی مسدودی داشته باشند که می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام شماره شبای جدید خود را وارد کنند و امسال هم منتظر دریافت سود بر اساس اعلام رسمی که از رسانه‌های معتبر و رسمی انجام می‌شود باشند.

حاجی وند در خصوص ثبت نام برای دریافت سهام عدالت هم گفت: فعلا هیچ ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد این که در برخی از سایت‌ها تبلیغات ثبت نام انجام می‌شود تماما کلاهبرداری است و افراد نباید هزینه و مدرکی را جهت ثبت نام ارائه کنند.

سود سهام عدالت چه زمان واریز می شود؟
او در خصوص زمان و میزان احتمالی سود سهام عدالت جدید هم بیان کرد: به صورت سنتی مجامع شرکت‌ها که برگزار می‌شود این سود شناسایی و دریافت می‌شود و بعد از اطلاع رسانی به حساب افراد از طریق سپرده گذاری واریز خواهد شد تا زمانی که مجامع‌ها تشکیل نشود  نمی‌توان برآورد دقیقی از میزان و زمان سود سهام عدالت ارائه کرد و مردم باید منتطر بمانند. در آخر سهامداران توجه داشته باشند اخبار سهام عدالت را تنها از مراجع معتبر رسمی پیگیری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.