کد خبر : 17911
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 16:20

سردار جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم:

سطح رفاه و زندگی در ایران از بسیاری از کشورهای پیرو نظام سرمایه‌داری در غرب بیشتر است

سطح رفاه و زندگی در ایران از بسیاری از کشورهای پیرو نظام سرمایه‌داری در غرب بیشتر است

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم گفت: سطح رفاه و زندگی است که اکنون در ایران است از بسیاری از کشورهای پیرو نظام سرمایه‌داری در غرب بیشتر است ولی این امر نباید باعث شود مسوولان مشکلات اقتصادی کشور را حل نکنند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم در نشست روشنگری جهان پسا اسرائیل در مسجد جامع شهر آستانه‌اشرفیه فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه را اوج ذلالت استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: این روزها شاهد جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین هستیم ولی همگان بدانند فتح قدس کلید و رمز ظهور حضرت مهدی (عج) است.

بخش هایی از اظهارات سرلشکر جعفری را در ادامه می خوانید:

انقلاب اسلامی یک راهی را پیش پای آزادگان جهان گذاشته و به برکت خون شهدا و مجاهدینی که در این راه تلاش کرده و جان خود را فدا کردند، به اشاعه راه الهی امام خمینی (ره) در بین کشورهای اسلامی کمک کرده و این قدم استوارتر شده است.
داعش را آمریکا و رژیم صهیونیستی تشکیل داد تا ابتدا کشورهای شیعه اطراف ایران را از بین برده و سپس به جمهوری اسلامی حمله کند ولی با ایثار شهدای مدافع حرم از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی، داعش در نتفه نابود شد.
صیهونیست جهانی،  قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قصد فتح کشورهای مختلف از نیل تا فرات را داشت، ولی جمهوری اسلامی این برنامه رژیم غاصب قدس را از بین برد و به همین منظور استکبار در دهه چهارم انقلاب، داعش را تاسیس کردند تا آرزوی دیرینه صیهونیست را به تحقق برساند.
مردم عراق، سوریه، لبنان با کمک رزمندگان پاکستانی، افغانستانی و مدافعین حرم موفق شدند عراق و سوریه که بسیج نداشت را از شر گروه تروریستی داعش به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی نجات دهند.
ساماندهی حشد الشعبی به دست سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید المهدی المهندس و تأسیس آن به دستور مرجع عالیقدر شیعه در کشور عراق آیت الله سیستانی یک اقدام تاریخی بوده که نقش مهمی در نابودی داعش داشته است.
سطح رفاه و زندگی است که اکنون در ایران است از بسیاری از کشورهای پیرو نظام سرمایه‌داری در غرب بیشتر است ولی این امر نباید باعث شود مسوولان مشکلات اقتصادی کشور را حل نکنند.

/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.