کد خبر : 18809
تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1402 - 11:11

خودروی برقی چینی وارد سبد محصولات سایپا می شود؟

خودروی برقی چینی وارد سبد محصولات سایپا می شود؟
در نمایشگاه تحول صنعت خودرو سایپا از چندین محصول جدید رونمایی کرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ در نمایشگاه تحول صنعت خودرو که این روزها در تهران در حال برگزاری است جدید ترین محصولات شرکت های سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، مدیران خودرو و برخی دیگر از خودروسازان خصوصی در معرض نمایش قرار گفته است.

در این نمایشگاه شاهد حضور خودروهای برقی، هیبریدی و برخی از محصولات آینده شرکت های خودروساز داخلی هستیم. سایپا در نمایشگاه امسال با محصولات زیادی را در معرض نمایش قرار داده که برخی از این خودروها با توجه همکاری نزدیک این شرکت با چانگان چین مربوط به این برند خودروساز است که گویا بناست تا در آینده از طریق سایپا وارد بازار ایران شوند.

اقتصاد پرس

اقتصاد پرس

خودروی برقی R9 و (EV-R) SL 03 مربوط به برند دیپال از زیرمجموعه های برند چانگان که محصولات لوکس این شرکت را تولید می کند با توجه به متفاوت بودن چهره و شباهتی که در لوگو با تسلا دارد بیشترین توجه بازدید کنندگان از این غرفه را به خود اختصاص داده بود.

همچنین دو خودروی دیگری که در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو ارائه شده محصولات SINOGOLD و EADO (محصول شرکت چانگان) است.از دیگر خودروهای برقی عرضه شده در این نمایشگاه خودرو E-star است که این خودرو توان پیمایش ۳۰۰ کیلومتر را داراست و یکی از خودروهای پرفروش برقی در کشور چین است. این خودرو به صورت ویژه مناسب بانوان است.

اقتصاد پرس

همچنین در این نمایشگاه خودروهای سهند، شاهین اتوماتیک، ساینا دوگانه‌سوز، کوییکGX و اطلس، درحوزه داخلی و خودروهای وارداتی غیربرقی شامل DL5 و انواع چانگان‌های ۱۵CS، ۵۵CS و CS35 پلاس در معرض نمایش قرار گرفته است.

عصرایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.