کد خبر : 16780
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 10:29

برای دریافت زمین رایگان در تهران فقط تا پایان سال فرصت دارید

برای دریافت زمین رایگان در تهران فقط تا پایان سال فرصت دارید
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان"خانوارهای تهرانی دارای ۴ فرزند تا پایان سال برای دریافت زمین رایگان فرصت دارند"گفت: مشمولان در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن ثبت‌نام کنند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ حسین جنتی اظهار کرد: خانوارهای تهرانی دارای ۴ فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال در صورت داشتن شرایط لازم برای دریافت زمین رایگان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی Saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وزارت راه و شهرسازی بر اساس بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به‌منظور حمایت از خانواده و تحقق اهداف جوانی جمعیت یک قطعه زمین رایگان در قالی شرایط مندرج در قانون مذکور را به خانوارهای دارای ۴ فرزند و بیشتر اختصاص می‌دهد.

تاکنون فرآیندهای مربوط به ۲۵۰۰ خانواده تهرانی در طرح پویش رحمت وزارت راه و شهرسازی انجام و به این تعداد خانواده زمین رایگان تحویل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: واگذاری زمین در استان تهران با در نظر گرفتن ضوابط و صراحت ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بالمناصفه بین پدر و مادر صورت می‌گیرد.

جنتی یادآور شد: خانوارهای تهرانی دارای ۴ فرزند و بیشتر مشمول قانون تا پایان سال ۱۴۰۲ برای دریافت زمین رایگان فرصت دارند.

تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.