کد خبر : 13939
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 14:32

زمان آزمون استخدامی کادر درمان اعلام شد

زمان آزمون استخدامی کادر درمان اعلام شد
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: فردا آزمون استخدام ۱۱۱ هزار کادر درمان و نیروی وزارت بهداشت برای ۲۲ هزار پست با تاکید بر مناطق محروم، فوریت‌های پزشکی برای کمک به بیمارستان‌های تازه تاسیس برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ میثم لطیفی صبح امروز (چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای بزرگوارانی که در ایام کرونا خدمت کرده‌اند امتیازگیری پیش‌بینی شده است که ان‌شاءالله آن هم در ارزیابی‌ها لحاظ خواهد شد.

وی همچنین درباره آزمون جذب معلم گفت: امروز یا فردا سازمان سنجش نتایج آزمون دبیری را اعلام خواهد کرد. حدود ۱۵ هزار دبیر جدید در آموزش و پرورش خواهیم داشت. نزدیک به ۱۰ هزار نفر هم تکمیل ظرفیت آموزگاری داریم. کارها در آموزش و پرورش نهایی شده و ما منتظر اعلام سازمان سنجش هستیم.

وی ادامه داد: علاوه بر آن ۱۸ هزار نفری که قبلا بود ۱۰ هزار نفر هم اضافه می‌شود که در مجموع ۲۸ هزار نفر خواهد شد و ۱۵ هزار نفر قبولی نهایی دبیری ما خواهد بود که اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی در پاسخ به این سوال که آیا سوابق کسانی که شرکتی بوده‌اند لحاظ خواهد شد؟ اظهار کرد: از لحاظ بیمه‌ای که سوابق حتما محاسبه می‌شود. در آزمون هم چون امسال دو بخشی بوده و یک بخش آن ایفای نقش معلمی بوده طبیعتا کسانی که تجربه کار معلمی داشته‌اند در مرحله ارزیابی تکمیلی اگر آن توانمندی‌ها را داشته باشند، امتیاز بیشتری می‌گیرند.

وی درباره پرداختی‌های جدیدالاستخدام‌ها که گفته می‌شود «زیر ۱۰ میلیون تومان بوده و باعث ریزش شده است»، گفت: پرداخت بر اساس نظام هماهنگ مدیریت خدمات کشوری  صورت می‌گیرد و تفاوتی بین این بزرگواران و سایرین نخواهد بود.

ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.