کد خبر : 4757
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 22:29

۲۱ شهریور، آیفون ۱۵ رونمایی می شود

۲۱ شهریور، آیفون ۱۵ رونمایی می شود
اپل امروز دعوت‌نامه مراسم بعدی خود را که در تاریخ سه‌شنبه 21 شهریورماه (12 سپتامبر) ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار می‌شود، منتشر کرد. انتظار می‌رود در این رویداد که با عنوان Wonderlust برپا خواهد شد، شاهد رونمایی از خانواده آیفون 15 باشیم.

به گزارش اقتصاد پرس؛ اپل دقیقاً دو هفته دیگر رویدادی را در آمفی‌تئاتر استیو جابز در اپل پارک برگزار خواهد کرد. این مراسم اگرچه از پیش ضبط‌ شده خواهد بود، اما قرار است میزبانان مهمانانی از رسانه‌ها باشد تا این افراد احتمالاً پس از رویداد فرصت کارکردن با دستگاه‌های جدید را پیدا کنند.

پیش‌بینی می‌شود که در مراسم ۲۱ شهریورماه شاهد گوشی‌های جدید این شرکت باشم. این خانواده شامل آیفون ۱۵ با نمایشگر ۶٫۱ اینچی، آیفون ۱۵ پلاس با نمایشگر ۶٫۷ اینچی، آیفون ۱۵ پرو با نمایشگر ۶٫۱ اینچی و آیفون ۱۵ پرو مکس با نمایشگر ۶٫۷ اینچی خواهد بود. همه مدل‌ها احتمالاً به داینامیک آیلند مجهز می‌شوند و درگاه USB-C خواهند داشت.

رنگ های سری آیفون ۱۵

البته مدل‌های پرو احتمالاً قابلیت‌های اضافه‌تری را ارائه می‌کنند تا نسبت به مدل‌های عادی این خانواده متمایز باشند. آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس احتمالاً در اطراف نمایشگر حاشیه کمتری خواهند داشت و به‌جای فریم استیل از فریم تیتانیومی بهره می‌برند که وزن این مدل‌ها را پایین می‌آورد. همچنین انتظار می‌رود که در این مراسم از تراشه A17 برای مدل‌های پرو رونمایی شود.

مدل‌های پرو در بخش دوربین هم باید تغییراتی داشته باشند، و به‌جای زوم ۳ برابری در دوربین تله‌فوتو، به زوم ۵ یا ۶ برابری مجهز شوند. با توجه به تمام این تغییرات، در شایعات گفته شده که قیمت این محصولات احتمالاً افزایش خواهد داشت. اما افزایش قیمتی برای آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس پیش‌بینی نشده است.

در کنار آیفون‌های جدید، باید منتظر اپل واچ سری ۹ و نسخه جدید اپل واچ اولترا هم باشیم.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.