کد خبر : 13789
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 21:27

رشد قیمت بیت کوین در معاملات امروز

رشد قیمت بیت کوین در معاملات امروز
قیمت بیت کوین طی ساعات گذشته 2 درصد افزایش یافت و توانست از 28 هزار و 300 دلار عبور کند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی، قیمت بیت کوین بیش از ۲ درصد بالا رفت و به ۲۸ هزار و ۳۸۶ دلار رسید.

با این حساب ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی به ۵۵۴ میلیارد دلار رسیده که نسبت به ۷ روز گذشته بیش از ۳ درصد افزایش داشته است.

در معاملات امروز همچنین ۹۱۳ هزار بیت کوین به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در بازار جهانی جابه جا شده و تعداد کل بیت کوین‌های جهان هم به ۱۹ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۲۵۶ عدد رسیده است.

برخلاف بیت کوین اما اتریوم ۰٫۳ درصد عقب نشینی کرد و به قیمت ۱۵۸۱ دلار رسید. دیگر ارزهای مطرح بازار هم به جز سولانا کاهش قیمت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در معاملات امروز تجربه کردند، به‌گونه‌ای که ریپل ۰٫۶ درصد کاهش یافت و ۴۹ سنت خرید و فروش می‌شود.

کاردانو هم یک درصد پایین آمد

کاردانو هم یک درصد پایین آمد و ۲۵ سنت دست به دست می‌شود. قیمت دوج کوین در معاملات ساعات گذشته ۰٫۶ درصد پایین آمده و به ۰٫۰۵۹ دلار رسیده است. سولانا اما ۲٫۵ درصد بالا رفت و ۲۴ دلار در هر واحد خرید و فروش می‌شود.

به‌طور کلی در معاملات امروز ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی ۱٫۲ درصد افزایش یافت و ۱۰۹۰ میلیارد دلار رسید. در ۲۴ ساعت گذشته این بازار ۶۰ میلیارد دلار حجم خورده که ۶۴ درصد نسبت به دیروز بیشتر بوده است.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.