کد خبر : 14233
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 20:40

ترافیک سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت

ترافیک سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون ترافیکی فوق سنگین به همراه پس‌زدگی چندین کیلومتری بار ترافیکی در ورودی‌های شرق تهران وجود دارد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی ورودی‌های تهران گفت: در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین درجریان است، اما در برخی مناطق این محور با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی گفت: هم‌اکنون بار ترافیکی فوق سنگین به همراه پس‌زدگی بار ترافیکی را از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود، آزادراه تهران_پردیس، محدوده شهر گیلاوند و مهرآباد رودهن شاهد هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و سنگین درجریان است و در محدوده شهر گیلاوند و مهرآباد رودهن شاهد پس‌زدگی چندین کیلومتری خودرو‌ها هستیم.

اقدام به روانسازی ترافیک

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم به دلیل بزرگراهی بودن این محور‌ها نیمه سنگین، اما روان در جریان است و هم‌وطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این مسیر‌ها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به عوامل پلیس راه در سطح محور‌ها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام میکنند، عنوان کرد: هم‌وطنان میبایست مدیریت زمان سفر را سرلوحه مسافرت خود قرار داده تا با ترافیک‌های سنگین و فوق سنگین مواجه نشده و چندین برابر زمان معمول را برای عبور از این محور‌ها صرف نکنند.

کهریزی با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در ۲۰ کیلومتری مقاصد مسافران رخ میدهد، ابراز کرد: هم وطنان میتوانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو‌های جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی، همچنین با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر مسافران عبوری رقم بزنند.

منبع: فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.