کد خبر : 22926
تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1402 - 13:47

رئیسی: مبادا بشنوم ادارات رشوه می‌گیرند یا فساد نفوذ کرده است

رئیسی: مبادا بشنوم ادارات رشوه می‌گیرند یا فساد نفوذ کرده است

رئیسی در جمع مردم ایذه گفت: آنچه را مردم بخواهند دولت اجرایی خواهد کرد و به مدیران دولتی هم می‌گویم ادارات باید نماد کارآمدی باشند و گره‌گشای کار مردم باشند و وقتی کسی در ادارات حضور پیدا کرد احساس گره‌گشایی داشته باشند؛ مبادا بشنوم روابط ناسالم جای روابط سالم را گرفته باشد و ادارات رشوه می‌گیرند یا فساد نفوذ کرده است.

اقتصاد پرس | ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جمع مردم ایذه با قدردانی از استقبال باشکوه مردم و ابراز خوشحالی و خر‌سندی از حضور در جمع صمیمی و باشکوه و محبت مردم ایذه اظهار داشت: بنده به عنوان طلبه خدمتگزار، ارادت ویژه‌ای به مردم و ولایت دارم و حافظ خون شهیدان، ایثارگران خواهیم بود.

به گزارش تسنیم، بخش هایی از اظهارات رئیسی را در ادامه می خوانید:

دشمن قصد فتنه‌انگیزی در این منطقه را داشت، مردم این منطقه با هوشیاری تمام توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند و اجازه ندادند دشمن در این منطقه توطئه ای داشته باشد.
جوانان این مرز و بودم سرمایه های بزرگ کشور و امیدهای آینده ایران هستند، مردم این سامان پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی بوده اند و هستند.
اگر مردم مطالبه ای دارند حتما باید در دستور کار قرار گیرد و به آنچه را مردم بخواهند دولت اجرایی خواهد کرد و به مدیران دولتی هم می‌گویم ادارات باید نماد کارآمدی باشند و گره‌گشای کار مردم باشند و وقتی کسی در ادارات حضور پیدا کرد احساس گره‌گشایی داشته باشند؛ مبادا بشنوم روابط ناسالم جای روابط سالم را گرفته باشد و ادارات رشوه می‌گیرند یا فساد نفوذ کرده است.
اجازه نمی دهم رشوه و فساد در سیستم اداری کشور نفوذ کند چراکه اراده بنده و همه دولتمردان خدمت بی منت، صادقانه و بی چون و چرا به مردم است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.