کد خبر : 20802
تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1402 - 10:11

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت:

دشمنان فساد چای دبش را علم کردند تا فسادنمایی کنند!

دشمنان فساد چای دبش را علم کردند تا فسادنمایی کنند!

رییسی با اشاره به «فسادنمایی» برخی در کشور، گفت: هدف این افراد که در برابر فسادزدایی دولت قرار گرفته‌اند ناامید کردن مردم از آینده روشن کشور و نظام اسلامی است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ ابراهیم رئیسی، رئیس دولت با بیان اینکه  رساندن پیام اسلام  و زیست اسلامی پیامی است که مردم دنیا از شما مردم ایران دریافت کرده‌اند، گفت: نیرو‌های مقتدر ایران و مسلمانان که در مقابل ظلم می‌ایستند، صحنه قدرت جدید را در صحنه شکل داده‌اند.

رئیس جمهور اسلامی ایران، مردمی که می‌خواهند با استقلال زندگی کرده و در برابر زورگویان بایستند را  قدرت نوظهور در منطقه دانست، افزود: مردم فلسطین بیش از ۷۰ روز است که در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی کرده و دنیا را به شگفتی آورده است.

رئیسی ایستادگی مردم فلسطین را ناشی از ایمان به خدا دانست و اضافه کرد: مردم فلسطین با لهام از انقلاب ایران اسلامی و سیره امام خمینی (ره) در سرزمینی که با جنایات اسرائیل بزرگترین زندانی روباز بدل شده توانستند این چنین ایستادگی کنند.

وی با اشاره به فسادنمایی برخی در کشور، گفت: هدف این افراد که در برابر فسادزدایی دولت قرار گرفته‌اند ناامید کردن مردم از آینده روشن کشور و نظام اسلامی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.