کد خبر : 21167
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 10:32

جای خالی دولت در بازار اجاره؛ وضعیت مستاجران در سال ۱۴۰۳ سخت‌تر می‌شود

جای خالی دولت در بازار اجاره؛ وضعیت مستاجران در سال ۱۴۰۳ سخت‌تر می‌شود

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: تنهایی مستاجرها به دلیل نبود برنامه مشخص و مدون برای راه‌‌‌اندازی بازار اجاره‌‌‌داری حرفه‌‌‌ای و عرضه واحدهای استیجاری حمایتی، می‌تواند سال آینده، شرایط دشوارتری را پیش روی متقاضیان این بازار قرار دهد. شرایطی که همین حالا هم برای طیف گسترده‌‌‌ای از مستاجرها بسیار دشوار است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ روزنامه دنیای اقتصاد نسبت به دشوارتر شدن وضعیت مستاجران برای سال آینده هشدار داده است.

مستاجرها به عنوان غایب بزرگ لایحه بودجه ۱۴۰۳ معرفی شدند. برنامه صفر دولت برای بهبود شرایط مستاجرها که این روزها ملتهب‌‌‌ترین بازار را نسبت به سایر بازارها تجربه می‌کنند، منجر به طرح یک هشدار رسمی از سوی نهاد پژوهشی مجلس شد.

این روزنامه افزوده است: گزارش جدید مرکز پژوهش‌‌‌های مجلس، حاوی تذکر درباره برنامه صفر دولت برای« بازار اجاره و اجاره‌‌‌داری حرفه‌‌‌ای» در لایحه بودجه ۱۴۰۳، در شرایطی که این بازار به‌رغم کاهش اخیر قیمت مسکن و ثبات نسبی سایر بازارها با التهاب بالا رو‌به‌روست، نشان‌دهنده تنهایی مستاجرها در سال بعد است. تنهایی مستاجرها به دلیل نبود برنامه مشخص و مدون برای راه‌‌‌اندازی بازار اجاره‌‌‌داری حرفه‌‌‌ای و عرضه واحدهای استیجاری حمایتی، می‌تواند سال آینده، شرایط دشوارتری را پیش روی متقاضیان این بازار قرار دهد. شرایطی که همین حالا هم برای طیف گسترده‌‌‌ای از مستاجرها بسیار دشوار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.