کد خبر : 19080
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 23:28

حدود ۵۶۲ هزار دانش‌آموز خوزستانی شیر رایگان دریافت می‌کنند

حدود ۵۶۲ هزار دانش‌آموز خوزستانی شیر رایگان دریافت می‌کنند
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بالغ بر ۵۶۱ هزار و ۶۸۱ دانش‌آموز این استان از طرح «توزیع رایگان شیر» در مدارس استان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش اقتصاد پرس؛  مسعود حمیدی نژاد عصر امروز شنبه در کارگروه استانی توزیع شیر مدارس استان خوزستان اظهار کرد: در طرح توزیع رایگان شیر مدارس خوزستان بالغ بر ۵۶۱ هزار و ۶۸۱ نفر شیر رایگان دریافت می‌کنند و برنامه توزیع این مقدار شیر در سطح مدارس استان به زودی آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد” تأمین سلامت غذایی دانش آموزان به یکی از ضرورت‌های حال حاضر مجموعه تعلیم و تربیت کشور مبدل شده است.

وی توضیح داد: تأمین شیر رایگان برای توزیع بین دانش آموزان در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان قرار گرفته و در حال حاضر و پس از انعقاد قرارداد تأمین شیر با شرکت طرف قرارداد کار توزیع رایگان شیر به زودی در سطح مدارس استان آغاز خواهد شد.

حمیدی نژاد گفت: حفظ سلامت جسمی دانش آموزان به عنوان یک برنامه اولویت دار در استان تلقی می‌شود و بر این اساس آموزش و پرورش استان خوزستان از همه ظرفیت‌های موجود برای اجرای منسجم طرح توزیع رایگان شیر در مدارس استفاده خواهد کرد.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.