کد خبر : 2468
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1402 - 11:43

آخرین قیمت انواع خودرو امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۲/ روند نزولی بازار شروع شد

آخرین قیمت انواع خودرو امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۲/ روند نزولی بازار شروع شد

قیمت خودرو امروز، ۲۶ تیر ۱۴۰۲، در اکثر محصولات با کاهش همراه بود. در این بین چند مدل داخلی هم رشد یا ثبات قیمت را تجربه کردند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ قیمت خودرو امروز ۲۶ تیر ماه نتوانست روند صعودی را که از روز گذشته آغار کرده بود، حفظ کند و کلیت بازار دچار ریزش شد.

کاهش چند درصدی قیمت‌ها اتفاق عجیبی نبود و انتظار می‌رفت که بازار از آغاز هفته تحرکاتی از خود نشان دهد.

در این میان، بازار خودروهای داخلی به دلیل حجم معاملات بالا، بیشترین تغییر و کاهش قیمت در محصولات را تجربه کرد.

اما در بازار خودروهای مونتاژی، به‌رغم مخالفت رئیس دولت با بالارفتن قیمت‌های کارخانه که توسط شورای رقابت تعیین شده بود معدود خودروهایی مشاهده می‌شود که رشد قیمت داشته‌اند. البته روند کلی این بازار هم امروز نزولی است.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز برخلاف روزهای گذشته، روند کاهشی را طی کرد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در اکثر محصولات، کاهشی و در تعداد اندکی، با ثبات گزارش شد.

پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ به عنوان ارزان‌ترین خودروهای تولیدی شرکت سایپا پس از روزها مقاومت، توانایی نگه داشتن کانال موجود را از دست دادند و هر کدام ۵ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان شدند. به این ترتیب پراید ۱۳۱ به قیمت ۱۱۵ میلیون و پراید ۱۱۱ به قیمت ۱۲۵ میلیون تومان معامله شد.

اقتصاد پرس

کوئیک S اتوماتیک نیز در رتبه دوم کاهش قیمت محصولات سایپا قرار می‌گیرد. این هاچ‌بک توانست با ۴ میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به نرخ ۳۴۹ میلیون تومان خرید و فروش شود.

پژو پارس LX TU5 نیز جزو محصولات ایران خودرو با بیشترین کاهش قیمت به شمار می‌رود. این خودرو با ۷ میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به قیمت ۶۱۱ میلیون تومان رسید.

تارا اتوماتیک اما رکورد دار بیشترین کاهش قیمت نسبت به روز گذشته بود. این سدان لوکس ایران خودرو با ۱۳ میلیون تومان کاهش، به نرخ ۸۰۴ میلیون تومان معامله شد. به این ترتیب یک قدم دیگر به کانال ۸۰۰ میلیون تومان نزدیک‌تر شد.

قیمت خودروهای مونتاژی

جک J4 کرمان موتور که چند روزی هیچ تغییر قیمتی تجربه نکرده بود، امروز با ۱۰ میلیون تومان افزایش به ۷۶۰ میلیون تومان رسید. بنابراین احتمالاً این سدان اقتصادی مونتاژی قصد دارد خود را به کانال ۸۰۰ میلیون تومانی برساند.

اقتصاد پرس

اس‌دبلیوام G01 با مدل ۱۴۰۱ سرانجام پس از هفته‌ها ثبات قیمتی، تنها در یک روز ۵۰ میلیون تومان کاهش یافت و به نرخ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید.

فیدلیتی پرایم پنج نفره که روز گذشته با ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت همراه بود؛ امروز ۲۰ میلیون تومان کاهش را تجربه کرد و روی کانال یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ثابت شد.

لاماری ایما از هفته گذشته با شیب اندکی درحال کاهش قیمت است. این کراس‌اوور مونتاژی که روز گذشته ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت یافته بود، امروز ۴۰ میلیون تومان دیگر کاهش تجربه کرد و به نرخ یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان رسید. به این ترتیب لاماری ایما از ابتدای هفته گذشته تاکنون، ۱۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

/تجارت نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.