کد خبر : 18217
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 22:11

مدارس این شهرها تعطیل شد

مدارس این شهرها تعطیل شد
تمام مدارس، مهدهای کودک و پیش دبستانی های شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش و پرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر، برخوار و سجزی فردا دوشنبه ۲۲ آبان به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ تمام مدارس، مهدهای کودک و پیش دبستانی های شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش و پرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر، برخوار و سجزی در روز دوشنبه ۲۲ آبان به دلیل آلودگی هوا تعطیل است و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز غیرحضوری خواهند بود.

طبق اعلام استانداری اصفهان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرده، با توجه به تداوم پایداری و سکون مطلق جو، وضعیت ابرناکی و کاهش میدان دید، انباشت غلظت آلاینده ها همراه با کاهش کیفیت هوا، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان مجدداً برگزار شد.

منصور شیشه فروش تاکید کرده، براساس مصوبه این کمیته، کلاس های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس، مهدهای کودک و پیش دبستانی ها در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز دوشنبه ۲۲آبان ماه تعطیل خواهد بود.

جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی

براساس اظهارات مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در مناطق یاده شده نیز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گفته شیشه فروش، طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در شهر اصفهان تا پایان این هفته و از درب منزل اجرایی خواهد شد و ضمن جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرده که مصوبات قبلی این کارگروه با دقت و قاطعیت اجرا خواهد شد، کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار اصفهان به صورت مستمر فعال است و با جمع بندی گزارش‌های زیست محیطی، پیش‌بینی‌های جوی و بهداشت و سلامت، متناسب با شرایط برای روزهای آینده تصمیم خواهد گرفت و بر اجرای دقیق مصوبات نیز نظارت خواهد کرد.

منبع: اکو ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.