کد خبر : 4602
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 10:48

آخرین وضعیت تردد در مرزهای کشور

آخرین وضعیت تردد در مرزهای کشور
معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی فراجا از حجم بالای جمعیت زائران اربعین در مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی خبر داد و از سایر زائران درخواست کرد که به مرزهای باشماق و تمرچین بروند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ سرهنگ رضا شیراوژن معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی فراجا که هم اکنون در مرز مهران حضور دارد. آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی (ع) از پایانه‌ها و گیت‌های مرزی مشترک با کشور عراق، در حال حاضر با حجم جمعیت گسترده زائران و عاشقان زیارت درگاه ملکوتی آقا اباعبدالله الحسین (ع) در پایانه‌های مرزی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: مأموران مرزبانی فرماندهی انتظامی کشور در گیت‌ها و نقطه صفر مرزی با روحیه جهادی پذیرای زائران بوده و زائران به صورت روان در حال عبور از پایانه‌ها و گیت‌های مرزی هستند.

سرهنگ شیراوژن با تأکید بر این مطلب که تأمین امنیت و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی یک افتخار برای مرزبانان محسوب می‌شود. تصریح کرد: با توجه به گستره جمعیتی که به سوی مرزهای شش‌گانه به خصوص مهران، شلمچه، چذابه و خسروی در حال جریان است از زائرانی که در مسیر مرزهای شش‌گانه هستند. تقاضا داریم با توجه به جمعیت زیاد زائران و گرمای شدید، مرزهای باشماق و تمرچین را برای تردد استفاده کنند.

وی افزود: بعدازظهرها در مرزها با حجم کمتری از زائران مواجه هستیم. با توجه به اینکه از شدت گرما کاسته می‌شود به زائران توصیه می‌کنیم. به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که از ساعت ۷ یا ۸ شب به بعد در پایانه‌های مرزی حضور داشته باشند. هم از گرمای هوا کاسته شده باشد و هم با شلوغی جمعیت در مرزها مواجه نشوند.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.