کد خبر : 12516
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 20:30

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای استان تهران

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای استان تهران
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی از آماده باش کامل دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران خبر داد و گفت: مردم از صعود به ارتفاعات و توقف کنار مسیل ها بپرهیزند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ حامد یزدی مهر، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی در استان تهران اظهار داشت: مدیریت بحران استان تهران با اعلام این هشدار به تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان، به حالت آماده باش کامل درآمده است.

یزدی مهر گفت: طبق اعلام هواشناسی از عصر فردا چهارشنبه ۱۹ مهرماه تا روز جمعه ۲۱ مهرماه در استان تهران به ویژه نیمه شمالی و مناطق غربی استان شاهد وقوع رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید، کاهش قابل ملاحظه دما، آب گرفتگی بعضی معابر، رخداد مه و احتمال تگرگ خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بیان داشت: توصیه اکید مدیریت بحران احتیاط در تردد جاده‌ای و پرهیز از صعود به ارتفاعات و کوهنوردی است.

وی در ادامه با تاکید بر عدم توقف و تردد در حاشیه رودها و مسیل‌ها افزود: به تمامی عشایر توصیه می‌شود از جا به جایی خودداری کرده و از چرای دام در ارتفاعات و تردد گله‌ها در مناطق سیل گیر و کنار رودخانه‌ها بپرهیزند.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.