کد خبر : 19109
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 8:54

تاکسی های غیرفعال اخطار گرفتند

تاکسی های غیرفعال اخطار گرفتند
معاون نظارت تاکسیرانی گفت: در راستای نظارت بر خدمات تاکسی‌های گردشی و تلفنی پایتخت، اولین اخطار لاگ هوشمند برای تاکسیرانان غیر فعال ارسال شد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ محمد علوی‌زاده معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی گفت: در راستای نظارت هوشمند بر خدمات تاکسی‌های گردشی و تلفنی پایتخت، اولین اخطار برای تاکسیرانان غیر فعال در این طرح لاگ هوشمند، ارسال شد.

وی افزود: در این اخطاریه به تاکسیرانان اعلام شد که برای خودروی شما در شهریور و مهرماه پرداخت الکترونیکی ثبت نشده است و هر تاکسی گردشی و تلفنی می‌بایست در هر ماه حداقل ۲۰ پرداخت الکترونیک داشته باشد. در غیر اینصورت غیرفعال محسوب می‌شود.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان با اشاره به رویکرد سازمان در خصوص نظارت مستمر خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه شورای ترافیک و تفویض اختیار به سازمان تاکسیرانی در خصوص صلاحیت تاکسیرانان برای دریافت طرح ترافیک و سهمیه سوخت، در صورتیکه هر تاکسیران دوبار اخطار پیامکی دریافت کند، مجوز طرح ترافیک و سپس سهمیه کارت سوخت حذف خواهد شد.

علوی‌زاده در پایان از شهروندان خواست تا با پرداخت کرایه بصورت الکترونیکی و از طریق کیو آر کدهای موجود، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران را در این طرح همراهی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.