کد خبر : 21929
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 12:22

بدعهدی ایران‌خودرو در سامانه یکپارچه؛ خبری از تحویل ماشین نیست!

بدعهدی ایران‌خودرو در سامانه یکپارچه؛ خبری از تحویل ماشین نیست!

روزنامه ایران نوشت: متقاضیانی که در مرحله اول عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودرو،‌ خودرو پژوپارس را انتخاب کرده‌اند که بعد از نوبت‌دهی، موعد تحویل این خودرو ‌زمستان ۱۴۰۲ اعلام شد اما اکنون که موعد تحویل خودرو به این متقاضیان فرا رسیده است، فراخوان واریز وجه از سوی شرکت خودروساز برای آنها صادر نشده و شنیده‌ها حاکی از آن است که خودروساز قصد دارد خودرو جایگزین به مشتریان معرفی کند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ روزنامه ایران از چالش جدید در سامانه یکپارچه خودرو که افرادی که برای پژو پارس ثبت‌نام کرده بودند، نوشته است.

یکی از چالش‌هایی که مردم با ایران‌خودرو دارند مربوط به پژوپارس است. درحالی که مشتریان خودرو پژوپارس از ۹ ماه پیش در سامانه یکپارچه برای خرید این خودرو ثبت‌نام کرده‌اند اما با تصمیم سازمان ملی استاندارد برای استاندارد‌سازی این خودرو و امتناع ایران‌خودرو از استانداردسازی آن، بلاتکلیف شده‌اند. متقاضیانی که در مرحله اول عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودرو،‌ خودرو پژوپارس را انتخاب کرده‌اند که بعد از نوبت‌دهی، موعد تحویل این خودرو ‌زمستان ۱۴۰۲ اعلام شد اما اکنون که موعد تحویل خودرو به این متقاضیان فرا رسیده است، فراخوان واریز وجه از سوی شرکت خودروساز برای آنها صادر نشده و شنیده‌ها حاکی از آن است که خودروساز قصد دارد خودرو جایگزین به مشتریان معرفی کند.

این روزنامه افزوده است: باتوجه به شرایط موجود به‌نظر می‌رسد که ایران‌خودرو و سایپا ضمن آنکه به تعهدات خود پایبند نبودند، در حال توجیه کم‌کاری خود هستند و لذا برای عبور از بحران به‌وجود آمده ضرورت دارد که نهادهای نظارتی درخصوص عملکرد خودروسازان کنکاش بیشتری داشته باشند. دولت سیزدهم بیشترین همراهی را با مدیران خودروسازی داشته است اما در مقابل از آنها بی‌تعهدی دیده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.