کد خبر : 17453
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 13:24

فروش این ۲ خودروی لوکس وارداتی در سامانه یکپارچه آغاز شد

فروش این ۲ خودروی لوکس وارداتی در سامانه یکپارچه آغاز شد
در اولین نوبت، دو محصول بستیون T۷۷ و هونگچی H۵ از طریق سامانه به فروش می‌رسند، لذا با توجه به محدودیت ظرفیت، عرضه خودرو بر اساس اولویت ثبت‌نام و پرداخت وجه متقاضیان است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ متقاضیان خرید بستیون T77 می‌توانند از طریق سامانه اقدام کنند. تحویل این خودرو هفته اول دی، هفته سوم بهمن و هفته آخر بهمن است. این محصول با گارانتی و سرویس دوره‌ای سه ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد)، و سه سال بیمه بدنه (مطابق ضوابط این طرح) به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت بستیون T77 برای مصرف کننده یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان اعلام شده است. مشتریان می‌توانند بر اساس اولویت درخواست و واریز وجه رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای را انتخاب نمایند.

فروش هونگچی H5 آغاز شد

متقاضیان خرید هونگچی H5 نیز می‌توانند از طریق سامانه عرضه خودروهای وارداتی اقدام کنند. در این نوبت، هونگچی H5 در قالب دو طرح به فروش می‌رسد.

در طرح نخست قیمت مصرف کننده H5 دو میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان تعیین شده است که این محصول با گارانتی سه ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) به مشتریان عرضه می‌شود. در این نوبت هونگچی H5 در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری بر اساس اولویت درخواست و واریز وجه قابل عرضه است که هفته اخر بهمن ۱۴۰۲ تحویل مشتریان خواهد شد.

در طرح دوم، متقاضیان می‌توانند در زمان ثبت نام و تکمیل وجه، نسبت به خرید خدمات سرویس دوره‌ای به مدت سه سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) و سه سال بیمه بدنه مطابق ضوابط این طرح فروش اقدام نمایند. در این طرح قیمت مصرف کننده دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان تعیین شده است.

اقتصاد پرساقتصاد پرس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.