کد خبر : 4514
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 21:03

بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه خودرو از امشب

بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه خودرو از امشب
مدیر طرح یکپارچه خودرو از باز شدن این سامانه در ساعت ۲۰ روز دوشنبه ششم شهریور ماه خبر داد.

«مهدی تقدسی»: همان‌طور که پیشتر وعده داده شده بود. بازگشایی مجدد سامانه با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات جدید، برای سه درصد باقی‌مانده از ثبت‌نام کنندگان مرحله دوم ضمن حفظ اولویت آنان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های خالی اعلام شده، این دسته از متقاضیان می‌توانند ۹ محصول از محصولات دو شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو را انتخاب کنند.

تقدسی افزود: همچنین در این مرحله برای افرادی که تاریخ تحویل خودروهای آنان برای دو خودروساز کرمان‌موتور و مدیران‌خودرو در فصول آتی مشخص شده (یعنی پاییز و زمستان ۱۴۰۲ و سال ۱۴۰۳)، امکان ثبت نام وجود دارد. این دسته از افراد نیز می‌توانند همان خودروهای ثبت نام شده خود یا دیگر خودروهای این خودروسازان را زودتر تحویل بگیرند.

ظرفیت موجود خودروسازان بررسی می شود

مدیر طرح یکپارچه خودرو خاطرنشان‌کرد: با توجه به ظرفیت‌های خالی اعلام شده از سوی شرکت‌های مدیران خودرو و کرمان موتور، متقاضیان دو دسته یاد شده می‌توانند به انتخاب ۹ محصول از محصولات دو شرکت مذکور بپردازند.

وی گفت: از شرکت کرمان موتور چهار مدل خودروی جک J۴, J۷, S۳ , S۵ و از شرکت مدیران‌خودرو پنج خودروی آریزو ۶، FX، تیگو۷، X۲۲ و X۵۵ برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

مدیر طرح سامانه یکپارچه خودرو افزود: تحویل این خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود. به نوعی فروش فوق العاده محسوب می‌شود.

تقدسی تاکید کرد: پس از این مرحله نیز، ظرفیت موجود همه خودروسازان مجددا بررسی خواهد شد. بر مبنای آن مراحل آتی طرح یکپارچه خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.