کد خبر : 21426
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 13:12

تذکر روزنامه دولت به ایران خودرو و سایپا:

اگر ۱۲۰هزار دستگاه خودروی مازاد دارید چرا ماشین‌های مردم را تحمیل نمی‌دهید؟

اگر ۱۲۰هزار دستگاه خودروی مازاد دارید چرا ماشین‌های مردم را تحمیل نمی‌دهید؟

روزنامه ایران نوشت: ذوق و اشتیاق خودروسازان برای گرانفروشی آنقدر زیاد است که فراموش کردند طی چند وقت اخیر کاهش عرضه داشته‌اند. ایران‌خودرو ۶ درصد کاهش تولید و سایپا هم با افزایش تولید کمتر از ۲ درصد، کاهش عرضه را در کارنامه کاری خود ثبت کردند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ روزنامه دولت از تلاش خودروسازان برای آزادسازی قیمت خودرو نوشته است.

ایران‌خودرو و سایپا در حالی موضوع آزادسازی قیمت خودرو را با هدف گرانفروشی به مردم، ‌دنبال می‌کنند که هنوز تعداد قابل توجهی از محصولات خود را به ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه تحویل نداده‌اند و جالب‌تر آنکه مدعی شدند می‌‌خواهند مازاد تولیدشان که تا پایان سال جاری به ۶۰ هزار دستگاه می‌‌رسد را ۵ درصد ارزان‌تر از قیمت حاشیه بازار به فروش برسانند.

این روزنامه افزوده است: ذوق و اشتیاق خودروسازان برای گرانفروشی آنقدر زیاد است که فراموش کردند طی چند وقت اخیر کاهش عرضه داشته‌اند. ایران‌خودرو ۶ درصد کاهش تولید و سایپا هم با افزایش تولید کمتر از ۲ درصد، کاهش عرضه را در کارنامه کاری خود ثبت کردند. لذا عرضه مازاد ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو،‌ عملاً وعده پوشالی خواهد بود. کارشناسان عنوان می‌‌کنند که اگر خودروسازان مازاد تولید دارند،‌ چرا معوقات خود را به مردم تحویل نمی‌دهند؟

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.