کد خبر : 11971
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 22:52

اوج ترافیک شبانگاهی چه ساعتی است؟

اوج ترافیک شبانگاهی چه ساعتی است؟
رئیس پلیس راهور تهران گفت: اولین محوری که ترافیک در آن آغاز می‌شود محور کرج به تهران است که تقریبا در ساعت ۰۵:۳۰ یا ۰۵:۴۵ آغاز می‌شود.

به گزارش اقتصاد پرس؛ سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور، رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به ترافیک پایتخت اظهار کرد: ترافیک شهر تهران در بخش‌های مختلف، متفاوت شروع می‌شود مثلا در بخش غربی تهران اولین محوری که ترافیک آن آغاز می‌گردد محور کرج به تهران است که تقریبا در ساعت ۰۵:۳۰ و یا ۰۵:۴۵ دقیقه آغاز می‌گردد و تراکم آن کاملا مشهود است.

وی افزود: محور بعدی که بار ترافیکی آن زود شکل می‌گیرد بزرگراه نواب در مسیر جنوب به شمال است که از محدوده شهید چراغی شروع می‌شود. ترافیک بین روز هم داریم که از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۴ می‌باشد، ولی همکاران بنده از ساعت ۱۱ جلوی مدارس مستقر می‌شوند تا بتوانند ترافیک بین روز را کنترل کنند.

سرهنگ موسوی پور افزود: ترافیک عصرگاهی نیز داریم که بار آن از ساعت ۱۵:۳۰ شروع می‌گردد و تا ساعت ۲۱ ادامه دارد، ولی پیک ترافیک ما از ساعت ۱۸ تا ۲۰ می‌باشد و سفرها تمام می‌شود، ولی مجدد سفر‌هایی به داخل آغاز می‌گردد. این ترافیک تراکم عبور و مرور را افزایش و تشدید می‌کند و پیک ترافیک در آن ساعت (۱۸ تا ۲۰) افزایش دارد واز این ساعت به بعد اکثر محور‌ها تخلیه می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.