کد خبر : 16881
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 15:28

اطلاعیه جدید آموزش‌ و پرورش درباره کلاس‌های خالی از معلم

اطلاعیه جدید آموزش‌ و پرورش درباره کلاس‌های خالی از معلم
وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمام پیام‌های خانواده‌ها مبنی بر «کلاس خالی از معلم در برخی مدارس» دریافت و برای بررسی و اقدام سریع، به مسئولان مربوطه ارجاع شده است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ هفته گذشته وزیر آموزش‌وپرورش با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد که گرچه در چهارهفته مهرماه سال جاری تعدادی از کلاس‌های درس معلم واقعی خود را نداشتند و به جای معلم اصلی معلمان دیگر بر سر کلاس می‌رفتند اما اکنون با اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری، دبیری و هنرآموزی دیگر هیچ گزارشی از مدیران کل آموزش‌وپرورش کشور درباره کلاس‌های خالی از معلم در کل کشور نداریم.

با این حال برخی از والدین نسبت به نبود معلم در کلاس درس فرزندان خود گله‌مند بودند، از این رو وزارت آموزش‌وپرورش تاکید کرد که خانواده‌ها می‌توانند موارد این چنینی که مربوط به کلاس‌های خالی از معلم می‌شود را برای پیگیری به اطلاع وزارت آموزش و پرورش برسانند.

خانواده‌ها برای پیگیری این امر باید «نام استان»، «نام شهر یا روستا»، «نام مدرسه»، «مقطع تحصیلی دانش آموز» و «کلاس» را به آیدی ravabetomomi۱۴۰۲@ در شبکه شاد ارسال می‌کردند.

اکنون اما مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با انتشار اطلاعیه‌ای دیگر اعلام کرده است که در راستای پاسخگویی شفاف و سریع به مخاطبان، هفته گذشته با حضور وزیر آموزش‌وپرورش در برنامه‌ای تلویزیونی، اعلام شد که اگر کمبود معلمی در مدارس وجود دارد بدون واسطه و مستقیم  به این مرکز ارسال تا پیگیری و بررسی شود.

بر اساس این گزارش تمام پیام‌های مخاطبان ارسالی به آی دی معرفی شده در شبکه دانش‌آموزی “شاد” دریافت و برای  بررسی و اقدام سریع، به مسئولان مربوطه ارجاع شده است.

در پایان این اطلاعیه آمده است که این مرکز در روزهای آینده، بار دیگر ارتباطات مستقیم، موثر و با شیوه‌های جدیدی، خواهد داشت.

ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.