کد خبر : 9140
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 15:38

دیدار رئیس سازمان استاندارد با دبیر کل ایزو

دیدار رئیس سازمان استاندارد با دبیر کل ایزو
رییس سازمان ملی استاندارد ایران در دیدار با دبیرکل سازمان بین المللی استاندارد (ایزو – ISO) بر آمادگی کشورمان برای توسعه همکاری‌های بین‌المللی تاکید کرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ از سازمان ملی استاندارد ایران، «مهدی اسلام‌پناه» در حاشیه چهل و پنجمین اجلاس مجمع عمومی ایزو در استرالیا با «سرجیو موجیکا» دبیرکل سازمان بین المللی استاندارد دیدار و گفت‌وگو کرد.

محور اصلی این گفت وگو آمادگی و عزم سازمان ملی استاندارد ایران برای توسعه همکاریهای بین المللی بود.

در این نیدار، موجیکا از حضور و شرکت فعال هیات اعزامی از جمهوری اسلامی ایران در نشست‌های تخصصی تمجید و ابراز امیدواری کرد: همکاری‌های فنی و حضور کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران در کمیته های فنی (ISO) همچنان ادامه داشته باشد.

دعوت از دبیر ایزو برای سفر به ایران

در این دیدار، اسلام‌پناه از دبیرکل ایزو برای سفر به ایران و شرکت در مراسم روز استاندارد و یکصدمین سال آغاز استانداردسازی در ایران و تاسیس سازمان استاندارد، همچنین بازدید از سازمان ملی استاندارد ایران دعوت به عمل آورد که مورد استقبال و قدردانی دبیر کل ایزو قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، نشست تخصصی مجمع عمومی ایزو با حضور بیش از ۱۲۰ کشور عضو و چند سازمان منطقه ای و بین المللی، در چهارمین روز نشست سالیانه سازمان بین‌المللی ایزو در «بریزبن» استرالیا برگزار شد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در این نشست حضور داشتند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.