کد خبر : 6452
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 15:21

اطلاع رسانی پایگاه سازمان سنجش آموزش کشور؛

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دارای بورسیه

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دارای بورسیه
اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی بورسیه و دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت از بین متقاضیانی که کدرشته محل‌های دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را انتخاب کرده و حدنصاب چند برابر ظرفیت لازم را کسب کرده‌اند، با رعایت تقدم انتخاب رشته در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت باید قبل از مراجعه به مؤسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمانی و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتماً به درگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه یا ارگان معرفی شده محل مصاحبه نیز مراجعه کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، در گزینش نهایی هر رشته منحصراً کسانی قبول اعلام خواهند شد که طبق برنامه زمانی در مصاحبه و یا سایر مراحل گزینش شرکت کرده و در این مرحله موفق شوند و صلاحیت عمومی آنان نیز توسط هیات مرکزی گزینش ذیربط تائید شود و ضوابط انتخاب رشته فوق را نیز رعایت کرده و همچنین حدنصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را هم کسب کنند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی این دانشگاه‌ها نیز به همراه نتایج سایر رشته‌های متمرکز آزمون سراسری اعلام خواهد شد و بررسی و پاسخگویی در خصوص وضعیت افرادی که در این مرحله معرفی نشدند، در اواخر مهر ماه میسر خواهد بود. نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی نیمه مهرماه ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد.

متقاضیانی که کدرشته محل‌های دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را انتخاب کرده‌اند، جهت اطلاع از جزئیات زمان و آدرس محل مصاحبه، معاینه و گزینش رشته‌های تحصیلی می‌توانند به وب‌سایت https://sanjesh.org/fa-IR/sanjesh/4936/news/view/14591/10799/Staging مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.