کد خبر : 3125
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 10:00

اتحادیه رستوران‌داران مشهد: برق ۸۰ درصد چلوکبابی‌های مشهد در اوج ساعت سرو غذا یعنی از ۱۲ ظهر تا ۲ قطع می‌شود

اتحادیه رستوران‌داران مشهد: برق ۸۰ درصد چلوکبابی‌های مشهد در اوج ساعت سرو غذا یعنی از ۱۲ ظهر تا ۲ قطع می‌شود

حسن امیریان رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد گفت: برق ۸۰ درصد رستوران‌ها و چلوکبابی‌های مشهد در اوج ساعت سرو غذا یعنی ساعت ۱۲ ظهر به مدت ۲ ساعت قطع می‌شود.

به گزارش اقتصاد پرس؛ قطع برق رستوران های مشهد موضوعی بود که تعدادی از رستوران‌ دارهای مشهد در تماس با شهرآرانیوز آن را مطرح و نسبت به ساعت قطع برق در اوج کار خودشان گلایه هایی را مطرح کردند.

رستوران دارهایی که از نقاط مختلف مشهد تماس گرفته بودند ، این طور مطح می کنند که قطع برق محل کارشان با وجود اینکه در آن مشتری حضور دارد ، باعث شده است تا کسب و کار آنها با مشکل روبرو شود.

برای پیگیری این موضوع و اطلاع از صحت این ماجرا ، خبرنگار ما با رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران مشهد گفت‌وگویی را انجام داد که اتفاقا وی نیز قطع برق رستوران های مشهد را تایید کرد.

حسن امیریان در خصوص وضعیت رستوران‌ها و چلوکبابی‌های مشهد عنوان کرد: متاسفانه به دلایلی از جمله مدیریت مصرف برق، از روز شنبه برق ۸۰ درصد واحد‌های صنفی ما از ساعت ۱۲ تا ۱۴ با قطعی برق مواجه می شوند.

وی با اشاره به اینکه این قطعی برق مشکلات زیادی را برای رستوران دارها ایجاد کرده است، ادامه داد: در حال حاضر تمام لوازم‌ها برقی شده است. وقتی برق قطع می‌شود دود حاصل از پخت غذا به سالن رستوران می‌زند و مشتریان را اذیت می‌کند. از سوی دیگر دمای داخل رستوران ها در این ساعت به دلیل پخت و پز داخل رستوران ها و همچنین گرمای هوا ،به شدت غیر قابل تحمل می شود و مشتری هم نمی تواند با این شرایط در رستوران غذای خود را مصرف کند و با شرایط کنار بیاید که این موضوع معیشت رستوران دارها را دچار خطر می کند.

رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد گفت: چند روز است که با این قطعی برق مواجه شده‌ایم. نمی‌دانم برای واحد‌های صنفی از قبل پیامکی ارسال شده یا خیر، اما راس ساعت ۱۲ یا ۱۳ برق اکثر رستوران‌ها و چلوکبابی‌ها به مدت ۲ ساعت قطع می‌شود.

امیریان تصریح کرد: این ۲ ساعت اوج سرو غذا برای مشتری است. وقتی برق قطع می‌شود سیستم‌ها نیز قطع می‌شود و دیگر نمی‌توان سفارشی گرفت و حساب کتاب‌ها نیز مختل می‌شود. با چرتکه و کاغذ و خودکار هم نمی شود کار را پیش برد چرا که همه چیز سیستمی است و سیستم رستوران‌ها به اداره دارایی متصل است و نمی‌توان فاکتور مشتریان را نیز به صورت دستی محاسبه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.