کد خبر : 5359
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 9:54

آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراهای تهران

آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراهای تهران
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: محدوده بزرگراه‌های نواب، همت از توانیر و زین الدین و حکیم وضعیت ترافیکی سنگین ولی در حال حرکت را شاهد هستیم.

به گزارش اقتصاد پرس؛ سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز یازدهم شهریور ماه از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران داشتیم .شاهد معابری خلوت در سطح پایتخت بودیم. همین موضوع شاید باعث افزایش سرعت و سبقت‌ها توسط برخی رانندگان بی احتیاط و احتمال افزایش تصادفات شود.

سرهنگ مؤمنی گفت: بزرگراه‌های شیخ فضل الله، حکیم، مدرس، اشرفی، امام علی (ع)، باقری، بابایی، آزادگان، چمران، آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر دارای ترافیکی روان و خلوت می‌باشد. در مسیر خیابان آزادی و دماوند و خیابان مطهری وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده بزرگراه‌های نواب، همت از توانیر و زین الدین و حکیم وضعیت ترافیکی سنگین ولی در حال حرکت را شاهد هستیم.

تونل توحید به دلیل انباشت گازهای آلاینده بسیار خطرناک است

وی بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد. فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است. سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند. پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند. از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری بدهند.

سرهنگ مؤمنی از راکبین موتورسیکلت خواست با توجه به اینکه داخل تونل توحید به دلیل انباشت گازهای آلاینده بسیار خطرناک است و موتور سواران بی دلیل دچار واژگونی و تصادف خواهند شد خواست به هیچ عنوان داخل تونل‌ها نشده و از تردد در آنها جدا خودداری کنند.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.