کد خبر : 18695
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 22:39

مدارس در زمان آلودگی و برودت هوا تعطیل نمی‌شوند

مدارس در زمان آلودگی و برودت هوا تعطیل نمی‌شوند
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: اگر کلاس‌های درس در زمان آلودگی یا برودت هوا غیرحضوری شد، مدارس برقرار هستند و مدیران و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر، با حضور در محل کار، فرایند آموزش مجازی به دانش‌آموزان را ارزیابی و پایش خواهند کرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ نحوه آموزش دانش‌آموزان در زمانی که مدارس به دلیل آلودگی و برودت هوا، غیر حضوری می‌شود، توسط وزارت آموزش و پرورش به استان‌های سراسر کشور اعلام شد.

در بخشی از این بخشنامه آمده است: تجارب زیسته نظام آموزشی در مدیریت و راهبری آموزش در دوره شیوع بیماری کرونا، تعطیلات ناشی از برودت و آلودگی هوا در سال‌های اخیر، رشد فناوری‌های نوین و توسعه آموزش الکترونیک و ارتقای دانش، تجربه و مهارت معلمان مدیر مدیران و کارشناسان برای بهره‌برداری مطلوب از آن و بهبود تعامل خانواده و مدرسه، توانایی و قابلیت مدرسه و ادارات آموزش پرورش برای مدیریت رویدادها و پدیده‌های غیر مترقبه افزایش داده و شعار محوری آموزش تعطیل نمی‌شود را به باوری قابل تحقق تبدیل کرده است.

در این اطلاعیه، ضمن دستوراتی در خصوص مسائل اداری، بر ضرورت نصب آخرین نسخه پیام رسان شاد تأکید شده است.

کلاس‌های درس به دلیل آلودگی و برودت هوا غیرحضوری می‌شود

همچنین طبق این بخشنامه، در زمانی که کلاس‌های درس به دلیل آلودگی و برودت هوا غیرحضوری می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیران و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر، با حضور در محل کار، فرایند آموزش مجازی به دانش‌آموزان را ارزیابی و پایش خواهند کرد.

در این بخشنامه تأکید شده است: مدیران باید امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از معلمانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.