کد خبر : 22638
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 9:15

محمدصادق جوادی حصار، سخنگوی حزب اعتماد ملی:

آقای الله‌کرم! برای یک تار موی دختران آسمان را به زمین می‌دوزید اما مردم برای درمان، تن‌فروشی می‌کنند

آقای الله‌کرم! برای یک تار موی دختران آسمان را به زمین می‌دوزید اما مردم برای درمان، تن‌فروشی می‌کنند

محمدصادق جوادی حصار گفت: شمایی که برای یک تار موی یک دختر آسمان را به زمین می‌دوزید، غیرت دینی خود را خرج کنید ببینید در حاشیه مشهد چه قدر افراد هستند که برای درمان خانواده خود تن‌فروشی می‌کنند. با شعار دادن که آدم حزب‌اللهی نمی‌شود.

محمدصادق جوادی حصار، سخنگوی حزب اعتماد ملی با حسین الله‌کرم مناظره کرد.

به گزارش ایسنا، بخش‌های مهم اظهارات او را در این مناظره در ادامه می‌خوانید:

خدا را شکر می‌کنم آقای الله‌کرم پس از این همه سال، به گفت‌وگو رسیده است. شما هیچ گاه هیچ نظر مخالفی را برنمی‌تابید.
ما خطای بزرگی کردیم که در زمانی که می‌توانستیم ریشه کج‌اندیشی را از خاک بکَنیم، چنین نکردیم. شما تاریخ را هم تحریف می‌کنید. اگر دوره موسوی و هاشمی را دوره‌ای می‌دانید که دودمان شما را به باد داده، باید به شما یادآوری کنم که آن دوره طلایی امام بوده و رهبری هم فرمودند هیچ‌کس برای من هاشمی نمی‌شود.
اگر کار کسانی که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند، اشتباه بود، کسانی هم که به شدت از آن حمایت کردند و آن را انقلاب دوم نامیدند هم اشتباه کردند. اگر آن غلط بود پس این هم غلط است.
انصار حزب‌الله که تمام امکانات نظام در اختیارش قرار گرفته، ضرورت وجودی‌اش چیست و جز تجمع در مقابل سینما و برهم‌زدن جلسات چه کار خیری برای کشور انجام داده است؟
اگر کسی توان جذب افکار عمومی را ندارد، چرا به دیگران لگد می‌زند؟ خودتان می‌گویید در ادوار مختلف هر موقع اصلاح‌طلبان آمدند، رای بالا آوردند. دو سال پیش تمام امکانات را برای رای‌آوری آقای رئیسی بسیج کردید اما باز هم تعداد آرای او به هیچ کدام از اصلاح‌طلبان نرسید.
شما ۱۰ بار گفتید به تابوت اصلاحات میخ آخر را کوبیدید اما هر بار دیدید که این حرف‌ها صرفا خیال است و جامعه ایران فهیم‌تر و حماسی‌تر از آن است که کسانی مانند احمدی‌نژاد سمبل آن باشند.
مردم گیج اند که چطور نماینده‌ای در دوره قبل رد شده و در این دوره تایید می‌شود! در دور هفتم انتخابات مجلس، فردی را داشتیم که از حوزه چناران رد صلاحیت و در انتخابات میان‌دوره‌ای اصفهان تایید شد. وقتی از شورای نگهبان پرسید چرا چنین کردید، گفتند چون می‌دانیم تو در اصفهان رای نمی‌آوری اما امکان رای‌آوری‌ات در چناران وجود داشت.
مهندسی انتخابات باعث شده مردم حس کنند دیگر حضورشان فایده نداره و به هر که رای دهند، باز هم جریان به شکل دیگری پیش می‌رود. شما با صندوق رای کاری کردید که آن را از موضوعیت انداختید. دوست شما در تهران گفت ما به دنبال انتخابات حداقلی با خروجی مطلوب هستیم.
شمایی که برای یک تار موی یک دختر آسمان را به زمین می‌دوزید، غیرت دینی خود را خرج کنید ببینید در حاشیه مشهد چه قدر افراد هستند که برای درمان خانواده خود تن‌فروشی می‌کنند. با شعار دادن که آدم حزب‌اللهی نمی‌شود. شما دغدغه مردم ندارید و فکر می کنید فقط خودتان درست می‌گویید و هر که مخالف شماست، با اسلام و ایران بیگانه است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.