کد خبر : 16875
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 14:51

مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد تا ۱۷ آبان ماه تمدید شد

مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد تا ۱۷ آبان ماه تمدید شد
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تا ۱۷ آبان ماه خبر داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبرگفت: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد از ۷ آبان ماه آغاز شد و تا به امروز ۱۳ آبان ماه ادامه داشت و تاکنون بیش از ۲۴۰ هزار متقاضی، در این آزمون ثبت نام کردند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، بتوانند تا روز چهارشنبه  ۱۷ آبان به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام نمایند.

وی تاکید کرد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل می‌شود که در انتهای مراحل ثبت نام شماره پرونده ۷رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند. هر داوطلب باید یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام خود، تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

دکتر پورعباس افزود: متقاضیانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کرده و کدپیگیری دریافت کردند، درصورت لزوم، صرفاً در بازه زمانی فوق می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.