کد خبر : 16622
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 - 10:57

آتش‌سوزی جان ۲۶ را در کمپ ترک اعتیاد گرفت

آتش‌سوزی جان ۲۶ را در کمپ ترک اعتیاد گرفت
مدیر روابط عمومی اورژانس کشور از وقوع آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود خبرداد و گفت که این حادثه ۲۶ تن کشته و ۱۸ نفر مصدوم شده‌اند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ بابک یکتاپرست در این‌باره گفت:‌ در ساعت ۵:۵۵ صبح امروز وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود استان گیلان به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که درپی آن  پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های اولیه این حادثه چندین مورد فوتی و مصدوم داشته است، گفت: گزارش‌ها حاکی از آن است که متاسفانه ۲۶ تن در پی این حادثه جان خود را از دست داده‌اند. همچنین ۱۸ تن نیز مصدوم شدند که عمدتا از نوع سوختگی سطح یک بوده است.

به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس کشور علاوه بر امدادگران اورژانس عوامل انتظامی، آتش‌نشانی و … در محل حضور دارند و اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام می‌شود.

دستور اژه‌ای برای بررسی علت حادثه

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه نیز از رئیس کل دادگستری استان گیلان خواست تا علت حادثه آتش سوزی در این کمپ ترک اعتیاد انجام شود. او با دستور به رئیس کل دادگستری استان گیلان تاکید کرد با حضور در محل نسبت بررسی علت حادثه و همچنین استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی جهت کمک به اطفا حریق و کمک به افراد حادثه‎دیده اقدام کنند.

رئیس دادگستری استان گیلان نیز که هم اکنون در محل حادثه به سر می‌برد، گفت مدیران کمپ و مسئولینی که در این زمینه وظایفی برعهده داشته‌اند تحت نظر هستند و دستورهای قضایی لازم از جمله انتقال پیکرهای جان‌باختگان به پزشکی قانونی مرکز استان صادر شده است.

ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.