کد خبر : 387
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 8:40

۱۱ داده نقد را دادیم و دست گدایی به سوی دشمن دراز کردیم

۱۱ داده نقد را دادیم و دست گدایی به سوی دشمن دراز کردیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه ما دنبال سیاست زدگی و سیاست بازی نیستیم، گفت: دولت استخر و جکوزی و سونا که نمی تواند با رکود اقتصادی بجنگد و باید این دولت را هل داد.

اقتصادپرس: سیدحسین نقوی‌حسینی در همایش حامیان سیداحمد رسولی‌نژاد در دماوند با زنده نگه داشتن یاد و خاطره افرادی که در راه انقلاب و اسلام جان دادند که حتی یک متر زمین از این دنیا، صاحب نشدند، اظهار کردند: یاد و خاطره شهدای هسته ای را گرامی می داریم که با جهاد علمی، آن ها را پای میز مذاکره کشاندند.
وی افزود: ۱۱ داده نقد جمهوری اسلامی را دادند که آژانس اعلام کرد که ایران به همه تعهدات خود حتی فراتر عمل کرده است؛ اما حالا باید دست گدایی به سوی دشمن دراز کنیم که بیایید به تعهداتتان عمل کنید و این در حالی است که دوستان هم به تعهدات خود عمل نمی کنند.
نقوی‌حسینی خاطرنشان کرد: کسانی که در سال ۸۸ بر چهره نظام جمهوری ایران چنگ زدند هرگز بخشیده نخواهند شد؛ کسانی که در خیابان نواب، پوسترهای امام را پاره کردند و در عاشورا شوریدند، برای همیشه حرکتشان نابخشودنی خواهد بود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: برای کاندیدایی که احساس می کنیم در خط ساده زیستی و ولایت است تلاش کنیم. ۶۰ نماینده مجلس رد صلاحیت شدند؛ چرا نماینده مجلس رد صلاحیت می شوند. نتوانستند چهار سال خودشان را نگه دارند.
وی تاکید کرد: ما دنبال سیاست زدگی و سیاست بازی نیستیم؛ در هر خانواده ای دو سه نفر تحصیل کرده بیکار و هشت میلیون معادل یک سوم نیروی کار کشور بیکار هستند و این را سخنگوی همین دولت اعلام کرد و این تازه بیکاری آشکار است. باید این دولت را هل داد. دولت استخر و جکوزی و سونا که نمی تواند با رکود اقتصادی بجنگد.
نقوی حسینی خاطرنشان کرد: تریبون نمایندگی باید به دست انسان های با ایمان و ولایتمدار سپرده شود. باید به دست انسان های ساده زیست سپرده شود. باید تریبون مجلس، تریبون فعال و روشن در مجلس باشد. ۱۹۰ نماینده در مجلس حضور دارند و تنها ۱۵۰ نفر رای می دهند.

منبع:  پایگاه خبری تارود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.