کد خبر : 13290
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 17:58

روزنامه خراسان:

یک کسب‌وکار عجیب؛ ۳۰ میلیون تومان بده سورپرایز شو!

یک کسب‌وکار عجیب؛ ۳۰ میلیون تومان بده سورپرایز شو!

روزنامه خراسان نوشت: سورپرایزها به آگهی گروه‌های سورپرایز در سایت‌های اینترنتی ختم نمی‌شود. بعضی گروه‌ها برای خودشان اسم و رسم انتخاب می‌کنند، سایت‌ دارند، در چند شهر مختلف شعبه زدند و برای سورپرایزشدن توسط گروه‌شان باید از قبل، نوبت رزرو کنید.

به گزارش اقتصاد پرس؛ روزنامه خراسان گزارشی از یک کسب‌وکار نسبتا جدید دارد؛ کسب‌وکاری که پول می‌گیرد و عزیزانتان را سورپرایز می‌کند!

بخش‌های مهم این گزارش را در ادامه می‌خوانید:

سورپرایزها به آگهی گروه‌های سورپرایز در سایت‌های اینترنتی ختم نمی‌شود. بعضی گروه‌ها برای خودشان اسم و رسم انتخاب‌‌می‌کنند، سایت‌ دارند، در چند شهر مختلف شعبه زدند و برای سورپرایزشدن توسط گروه‌شان باید از قبل، نوبت رزرو کنید.
اسم سایت‌شان خارجی است و در کنار کار سورپرایز ایونت هم برگزار می‌کنند. یک سری ترکیب دهان‌پرکن دیگر برای پک‌های مختلف برای انواع سورپرایزها ردیف‌کرده‌اند: کاپل پک، فرندز پک، vipپک و … . کاپل پک همان‌طور که از اسمش برمی‌آید برای قرارها و سورپرایزهای ۲نفره است. این پک ۲میلیون تومانی است و شامل یک میز است که با گلبرگ‌های خشک تزیین شده، ۴بادکنک هلیومی روی پک است و یک کیک و نوشیدنی هم دارد.
فرندز پک عنوان سورپرایز دیگری است که برای ۶ تا ۸نفر طراحی شده و علاوه بر موارد سورپرایز قبلی یک سینی مزه هم دارد. مبلغ این یکی از۳میلیون و ۵۰۰هزارتومان شروع می‌شود و تا به ۴میلیون و ۵۰۰هزار تومان هم می‌رسد. هرچه فضای برگزاری بزرگ‌شود، قیمت‌ها هم بالاتر می‌رود.
در پک تاپ این سایت محل برگزاری سورپرایز سالن یک کافی‌شاپ است و علاوه بر پذیرایی، عکاسی و فیلم‎برداری هم به آن اضافه‌می‌شود. قیمت این پک از ۸میلیون و ۵۰۰ شروع می‌شود و تا ۱۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان هم ادامه‌دارد. البته این آخر ماجرای سورپرایزها نیست و پک vip که تنها تفاوتش اضافه‌شدن چند سینی غذا و مزه و حضور نوازنده در آن است از ۲۱میلیون تومان شروع می‌شود و معلوم نیست تا کجا ادامه خواهدداشت.
کف قیمت از سورپرایز مجازی شروع می‌شود که یک میلیون تومان است. سورپرایز عروسک، سوارکاری، پینت‌بال، مرکز خرید، اخبار، اسنپ، پاراگلایدر، سینما، اتاق فرار، شعبده‌بازی و دوربین مخفی را می‌توان با قیمت‌هایی بین ۴میلیون تا ۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان رزرو کرد. البته نکته عجیبی هم وجود داشت که به ازای ضبط و فیلم‌برداری با دو دوربین، ۲میلیون و حومه شهر یک میلیون تومان به قیمت‌ها اضافه‌می‌شود.
سورپرایز آفرود ۲۰میلیونی و بالون ۲۴میلیون تومانی هم از سورپرایزهای لاکچری این سایت است که هر کدام آیتم‌های مختلفی دارند اما با توجه به آن‌چه در توضیحات و آیتم‌ها آمده‌ بعید است که فرد از آن‌چه می‌خواهد اتفاق بیفتد خبرنداشته‌باشد.
همچنین سورپرایز کیش با قیمت ۳۰میلیون سوپر سورپرایز این سایت است که در آن بلیت هواپیما، اقامت هتل، اجاره خودروی خارجی و یک سری تفریحات ساحلی و دریایی قرار داده‌شده و به تازگی سورپرایز در استانبول هم به موارد این سایت اضافه شده‌است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.