کد خبر : 3483
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 11:18

عضو کمیسیون امنیت ملی:

گرانی نان دراستانهای محروم یک اشتباه مدیریتی است / رئیسی به شعارهایش عمل نکرد

گرانی نان دراستانهای محروم یک اشتباه مدیریتی است / رئیسی به شعارهایش عمل نکرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یاد آور شد که افزایش قیمت نان دراستانهای محروم یک اشتباه مدیریتی قابل تامل است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت‌جام،با بیان اینکه افزایش قیمت نان در استانهای کم برخوردار که بیشترین خوراک مردم فقیر نان است فشار مضاعف به همراه دارد گفت: چرا باید در جایی که بیشترین مصرف مردم فقیر نان است و درسبد غذایی آنها چیزی به غیراز نان باقی نمانده افزایش قیمت داشته باشیم.

وی افزود: اینکه می گویند دولت سوبسید سنگینی برای خرید گندم و آرد می دهد را قبول داریم ومی دانیم دولت تداوم این فشار را نمی تواند تحمل کند منتها باید هزینه ها دربحث حذف سوبسید ها تعریف شود تا به اقشار ضعیف فشار کمتری وارد شود.

رحیمی در خصوص اینکه افزایش قیمت نان برخلاف شعارهای دولت سیزدهم بود گفت:متاسفانه بسیاری از شعارهایی که دولت آقای رئیسی داد در عمل اتفاق نیافتاد و نارضایتی وسیعی بین مردم نسبت به شعارها و شرایط کنونی وجود دارد.

وی با اشاره به تورم، افزایش قیمت آرد وحذف ارز ۴۲۰۰ تومانی که تبعات آن درجامعه قابل رویت است درمورد واکنش نمایندگان و نظرات دولت نسبت به اعتراضات مجلس تصریح کرد:تا الان که دولت واکنشی نداشته و هرچه در مجلس تذکر دادیم و یا وزیر را خواستیم دولت کار خودش را کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس باید نشست های بیشتری را با وزراء وآقای رئیسی برگزار کند چون مردم تحمل شرایط موجود را ندارند.

وی یادآور شد:واقعیت این است که مشکلات وجود دارد و باید همفکری کنیم تا ببینیم چه کاری انجام دهیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.