کد خبر : 4189
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 13:00

داوطلبین کنکور سراسری فقط تا فردا مهلت انتخاب رشته دارند

داوطلبین کنکور سراسری فقط تا فردا مهلت انتخاب رشته دارند
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۳۷۰ هزار داوطلب کنکور سراسری خبر داد و گفت: فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ دکتر علیرضا کریمیان با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری از ۳۱ مرداد ماه آغاز شده و پس از تمدید تا ۶ شهریور ماه ادامه دارد، گفت: تاکنون بیش از ۳۷۰ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته نسبت به انتخاب رشته در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند و سایر داوطلبان مجاز لازم است در اسرع وقت به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی با اشاره به ضرورت مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌ها و به خصوص دو اطلاعیه صادر شده در مورد اصلاحات دفترچه‌های انتخاب رشته، گفت: به داوطلبان توصیه می‌شود به منظور انتخاب رشته بهینه از سامانه انتخاب رشته مجازی به نشانی https://sanjesh.org/fa-IR/sanjesh/4936/news/view/14591/10753 استفاده کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از انتخاب رشته و تأیید نهایی کدرشته‌های انتخابی، شماره ۱۵ رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته دریافت می‌کنند و داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته کرده‌اند در صورت تمایل در فرصت باقیمانده می‌توانند نسبت به مشاهده و ویرایش فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.