کد خبر : 12732
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 9:00

کدام ایرلاین‌ها بیشترین تاخیر را دارند؟

کدام ایرلاین‌ها بیشترین تاخیر را دارند؟

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با تکیه به آمار اعلام کرد در مردادماه ۱۴۰۲، ۲۵ درصد پرواز‌های خروجی تاخیر داشتند و متوسط زمان تاخیر پرواز ایرلاین‌ها، به ۹۵ دقیقه رسید.

به گزارش اقتصاد پرس؛ مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از متوسط تاخیر پرواز ایرلاین‌ها به ۹۵ دقیقه، خبر داد.

مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با چند روز تاخیر نسبت به ماه‌های گذشته، گزارش پرواز‌های ماه مرداد را منتشر کرد.

کل پرواز‌های فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به ماه گذشته در نشست و برخاست چهار درصد، اعزام و پذیرش مسافر شش درصد و ارسال و پذیرش بار و پست ۱۲ درصد کاهش داشته است.

در مردادماه ۱۴۰۲، پرواز‌های داخلی ۹۰ درصد از کل نشست و برخاست پرواز‌های مسافری را اختصاص داده‌اند که حدود ۸۹ درصد اعزام و پذیرش مسافر و ۷۸ درصد ارسال و پذیرش بار و پست را شامل می‌شود.

متوسط زمان تاخیر پرواز‌های تاخیردار در مردادماه به ۹۵ دقیقه رسیده است؛ در حالی‌که متوسط زمان تاخیر پرواز‌های تاخیردار در تیرماه ماه ۱۰۷ دقیقه بود و این حاکی از کاهش ۱۲ درصدی نسبت به ماه گذشته است.

در این میان ایرلاین‌های ایرتور با ۱۳۸، فلای‌پرشیا با ۱۲۷، کیش‌ایر با ۱۲۶، آسمان با ۱۱۸، ایران‌ایر با ۱۱۱ و چابهارایر با ۱۰۶ دقیقه، متوسط تاخیرهایشان بیشتر از ۱۰۰ دقیقه بود.

/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.