کد خبر : 17447
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 12:59

آخرین اخبار از کاهش زمان خدمت سربازی

آخرین اخبار از کاهش زمان خدمت سربازی
سازمان وظیفه عمومی فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به ابلاغ اخیر کاهش مدت خدمت از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، مدت خدمت دوره ضرورت تغییر دیگری نخواهد داشت.

به گزارش اقتصاد پرس؛ سازمان وظیفه عمومی فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نحوه تعیین مدت خدمت دوره ضرورت در قوانین موجود تعیین تکلیف شده است و برابر ماده ۴ قانون خدمت وظیفه عمومی در صورتی که مشمولان، مازاد و یا کمتر از تعداد مورد نیاز باشند، ستاد کل نیروهای مسلح نسب به پیشنهاد کاهش یا افزایش مدت خدمت دوره ضرورت اقدام می کنند.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به کاهش ۳ ماهه مدت خدمت دوره ضرورت که اخیرا بر این اساس ابلاغ شده است، هیچ تغییری در قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی از قبیل معافیت جدید یا کاهش مدت خدمت در دستور کار نیست.

در این اطلاعیه تاکید شده است: تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی پیرامون مقررات خدمت سربازی، سازمان وظیفه عمومی فراجا بوده و از کلیه جوانان عزیز تقاضا می شود ضمن عدم توجه به گمانه‌زنی ها و شایعات طرح شده از جانب افراد غیرمسؤول در این حوزه برابر اطلاع‌رسانی رسمی از مراجع ذی صلاح نسبت به برنامه ریزی برای آینده خود و مشارکت در امر تأمین امنیت میهن عزیزمان اقدام کنند.

فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.