کد خبر : 6722
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 16:06

یک فعال بازار طلا مطرح کرد:

پیش‌بینی کمترین نوسان برای قیمت طلا و سکه در هفته آینده

پیش‌بینی کمترین نوسان برای قیمت طلا و سکه در هفته آینده

بازار طلا و سکه در هفته گذشته شاهد نوسان کمی بود و به گفته یک فعال بازار طلا در هفته آینده نیز این روند حفظ خواهد شد.

اقتصاد پرس؛ محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا در هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که گذشت با توجه به تعطیلات پیش رو قیمت انس جهانی از هزار و ۹۳۴ دلار به هزار و ۹۲۰ دلار کاهش داشت. به عبارتی نسبت به ابتدای هفته پنج دلار افت قیمت داشت.

به گزارش ایرنا، کشتی‌آرای گفت: نرخ ارز در هفته دوم شهریور به دلیل کاهش داد و ستدها تغییرات چندانی نداشت و نرخ‌ها ثابت بود.

این فعال بازار طلا با اشاره به اینکه قیمت انواع فلزات گرانبها تغییر چندانی نداشت، گفت: قیمت سکه در بازار داخل با توجه به اینکه بهای انس جهانی و نرخ ارز تغییر چندانی نداشت؛ بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان نوسان داشت.

وی اظهار داشت: در آخرین معاملات روز گذشته (پنجشنبه، ۱۶ شهریور) قیمت سکه طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم ۶ میلیون تومان داد و ستد شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده در طول هفته تحت تاثیر نرخ ارز و بهای انس جهانی که تغییرات جزئی داشت، بین ۱۰ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان نوسان داشت.

وی افزود: هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به طور متوسط ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان مبنای معاملات بود.

این فعال بازار طلا گفت: با توجه به اینکه بازار طلا در داخل آرام و داد و ستدها کاهش یافته بود و تقاضا برای خرید سکه کاهشی بود، حباب سکه با میانگین ۱۰۰ هزار تومان برابر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود.

وی اظهارداشت: پیش بینی می‌شود در روزهای آینده با توجه به تعطیلات ایام پایانی ماه صفر قیمت‌ها در سطحی که هفته گذشته بود، قرار داشته باشد و تغییرات خاصی پیش بینی نمی‌شود و بازار آرامی خواهیم داشت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.