کد خبر : 20933
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 9:54

پناهیان: هیچ‌وقت دنبال پول درآوردن نبودم، مانند رهبری و امام خمینی با هدیه رفقا زندگی می‌کنم

پناهیان: هیچ‌وقت دنبال پول درآوردن نبودم، مانند رهبری و امام خمینی با هدیه رفقا زندگی می‌کنم

علیرضا پناهیان، سخنران مذهبی اصولگرا در حالی به تازگی از لزوم ثروت‌اندوزی قشر مذهبی جامعه سخن گفته او او در یکی از سخنرانی‌های قدیمی‌اش گفته «هیچ وقت دنبال پول درآوردن نبوده است.»

به گزارش اقتصاد پرس؛ علیرضا پناهیان، سخنران مذهبی اصولگرا در حالی به تازگی از لزوم ثروت‌اندوزی قشر مذهبی جامعه سخن گفته او او در یکی از سخنرانی‌های قدیمی‌اش گفته «هیچ وقت دنبال پول درآوردن نبوده است.»

پناهیان به تازیگی در یکی موعظه‌هایس خطاب به بچه مذهبی‌ها گفته است: «بقاء اسلام و مسلمین به این است که پول در دست کسانی باشد که حق را می‌شناسد. آخر الزمان مردم برای حفظ دینشان نیاز به پول دارند. بچه مذهبی‌ها باید عرضه داشته باشند و پول در بیاورند. نگویند من، چون بچه مذهبی هستم بهم شغل بدهید؟ این شد زندگی؟ امیرالمومنین علی (ع) باغ‌هایی که درست کرد، چاه‌هایی که کند، کشاورزی که می‌کرد و پولی که در می‌آورد به اندازه نیازش بود یا بیشتر از نیازش؟به اندازه نیازتان پول درنیاورید. بقاء اسلام و مسلمین به این است که پول در دست کسانی باشد که حق را می‌شناسد. آخر الزمان مردم برای حفظ دینشان نیاز به پول دارند.»

این سخنان او در حالی است که در سال ۹۹ پس از آنکه موضوع خانه میلیاردی‌اش در فضای مجازی چرخید مدعی شده بود «هیچ گاه دنبال پول درآوردن نبوده است.»

بر اساس آنچه عصر ایران منتشر کرده او گفته بود: «من یک واحد آن خانه را بیشتر ندارم آن هم با هدیه رفقا؛ مانند امام خمینی که هدیه‌ای زندگی می‌کردند و مقام معظم رهبری که با هدیه رفقایش زندگی میکنند من هم اینگونه زندگی می‌کنیم. ما هیچ‌وقت دنبال پول درآوردن نبودیم من اگر قرار باشد همه جزئیات زندگیم را بگویند مردم برایم اعانه جمع می‌کنند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.