کد خبر : 10781
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 10:07

سید محمدرضا تاج الدینی؛

۳۰ درصد اعتبارات بانک ها در راستای مسکن هزینه شود

۳۰ درصد اعتبارات بانک ها در راستای مسکن هزینه شود
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با دستور رئیس‌جمهور شاهد تسریع در پرداخت تسهیلات مسکن از سوی بانک‌ها باشیم تا روند ساخت مسکن سرعت بگیرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به تاکیدات اخیر رئیس جمهور در شورای عالی مسکن درباره لزوم پرداخت تسهیلات مسکن گفت: باید دستور رئیس جمهور جدی گرفته شود چون بانک‌ها باید ۳۰ درصد از اعتبارات خود را در راستای مسکن هزینه کنند که گاهی برخی از بانک‌ها با سخت گیری تسهیلات پرداخت نمی‌کنند.

وی افزود: اخیرا رئیس جمهور تاکید داشت که باید مدیران بانک‌هایی که در پرداخت تسهیلات مسکن کوتاهی داشته‌اند بازخواست شوند و وضعیت پرداختی‌ها بهتر شود؛ انتظار می‌رود با این دستور رئیس جمهور شاهد تسریع در پرداخت تسهیلات مسکن از سوی بانک‌ها باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به گزارش‌های نظارتی مجلس درباره عملکرد بانک‌ها، گفت: ساخت مسکن چندین رکن دارد؛ یکی از آنها فراهم کردن زمین از سوی دولت است که این کار در حال انجام شدن است. مرحله بعدی اعطای تسهیلات بانکی است که اگر به درستی انجام نشود زحمات از بین می‌رود، موضوع دیگر هم مدیریت درست و عملکرد انبوه سازان و پیمانکاران است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.