کد خبر : 16309
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 11:42

نماینده ویژه وزیر صمت کیست؟

نماینده ویژه وزیر صمت کیست؟
وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی علی گشنی را به عنوان نماینده ویژه وزیر معرفی و منصوب کرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ طبق اعلام پایگاه خبری وزارت صنعت، معدن و تجارت، مقام عالی این وزارتخانه، در حکمی، علی گلشنی را به‌عنوان “نماینده ویژه وزیر صمت” معرفی و منصوب کرد.

در حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت آمده است:

” جناب آقای علی گشنی، نظر به تعهد، تخصص، شایستگی و سوابق جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌سمت نماینده ویژه وزیر منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالفعل و بالقوه کشور، در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف و ماموریت‌های وزارتخانه و در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید. توفیق روزافزون جنابعالی را از ایزد منان خواستارم.”

گفتنی است علی گلشنی، تحصیل‌کرده کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی (گرایش سازمانی) و دکترای تخصصی رشته کارآفرینی دانشگاه تهران و تولید کننده و کارآفرین نمونه است.

عضو موسس و رئیس شورای مرکزی کمپین حذف ربا

وی پیش از این، مشاور عالی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، عضو موسس و رئیس شورای مرکزی کمپین حذف ربا و عضو موسس جنبش دانشجویان جهان اسلام را در کارنامه فعالیت خود دارد.

مشاور رئیس مرکز مطالعات و بررسی‌های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر اتاق فکر راهبردهای مدیریت گروه مپنا و مشاور مدیرعامل پیشین گروه مپنا، همچنین مشاور چندین نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر سمت‌هایی است که در سوابق کاری نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت دیده می‌شود.

همچنین در حوزه رسانه، سابقه مدیر مسئول و سردبیر هفته‌نامه نگاه‌نو، سردبیر ماهنامه باران، رئیس باشگاه تحلیل‌گران مجمع صنفی نشریات دانشجویی کشور، مشاور مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران و… را تجربه کرده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.