کد خبر : 18673
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1402 - 17:31

توصیه یک کارشناس به مردم:

منتظر کاهش یا افزایش قیمت طلا نباشید

منتظر کاهش یا افزایش قیمت طلا نباشید

نادر بذرافشان گفت: فضا برای خرید مصنوعات طلا و سکه مهیاست مردم منتظر کاهش یا افزایش خاصی نباشند و زمانی که تصمیم می‌گیرند مبادلات خود را انجام دهند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ نادر بذرافشان، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اظهار داشت: علی رغم افزایش ۱۲ دلاری قیمت انس جهانی، در بازارهای داخلی قیمت طلا و سکه کاهش یافت که دلیل این امر نبود تقاضا و افت نرخ ارز بود.

وی با بیان اینکه از ابتدای هفته کاهش قیمت طبیعی در بازار داشتیم اضافه کرد: در این هفته نوسان ۱تا ۳ درصدی گاهی ۵ درصدی در بازار داشتیم که طبیعی است این نوسانات از انس جهانی و بازار ارز تاثیر می‌گیرد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ثبات بازار طلا و سکه گفت: پس از گذشت یک ماه قیمت‌ها به ثبات خوبی رسیده است صنعت طلا در بخش تولید شرایط بحرانی دارد باید مقداری سمت و سوی تقاضا برای خرید مصنوعات طلا بیشتر شود مردم نیز حق دارند منتظر هستند ببیند آیا این ثبات قیمت مقطعی است یا دراز مدت.

بذارافشان افزود: فضا برای خرید مصنوعات طلا و سکه مهیاست مردم منتظر کاهش یا افزایش خاصی نباشند و زمانی که تصمیم می‌گیرند مبادلات خود را انجام دهند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پایان پیش بینی کرد قیمت‌ها در نهایت نوسان یک تا ۳ درصدی با همان شرایط کنونی ادامه داشته باشد.

/خبرآنلاین

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.