کد خبر : 11583
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 14:55

برخورد با فروش و عرضه آیفون ۱۴ و بالاتر

برخورد با فروش و عرضه آیفون ۱۴ و بالاتر
بر اساس ابلاغیه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، برخورد با فروش آیفون ۱۴-۱۵ باتوجه به عدم واردات قانونی این موبایل‌ها در تمام رویه های تجاری و مسافری و پستی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد پرس؛ همزمان با عرضه آیفون ۱۵ در جهان، این گوشی‌ با وجود ممنوعیت‌‌ها به ایران هم رسید و با قیمت نجومی در بازار معامله می‌شود. هرچند تصور می‌شد مدل جدید این گوشی ممنوعه در بازار به دلیل ریجستر نشدن چندان مورد استقبال قرار نگیرد، اما این روزها کافی است که سری به بازارهای موبایل مطرح کشور سر بزنید تا بتوانید به راحتی به مدل‌های جدید گوشی آیفون دسترسی پیدا کنید. گوشی‌هایی که هرچند ریجستر نمی‌شوند اما خریداران آنها توانسته‌اند راه دور زدن این ممنوعیت را پیدا کنند و با این شرایط مدل‌های جدید این مدل گوشی در بازار کم تقاضا نیست.

با توجه به عرضه آیفون ۱۴-۱۵ در بازار ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بخشنامه ای به دبیر کمیسیون نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان تهران صادر کرده که بر این اساس برخورد با عرضه ایفون ۱۴-۱۵ باتوجه به عدم واردات قانونی این دو مدل از برند ایفون در تمام رویه های تجاری و مسافری و پستی در دستور کار قرار گرفته است.

اقتصاد پرس

منبع: اکوایران

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.