کد خبر : 22793
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 10:45

مبلغ مرحله دوم سود سهام عدالت چقدر است؟

مبلغ مرحله دوم سود سهام عدالت چقدر است؟

به گفته وزیر اقتصاد سود سهام عدالت که قرار است ۲۵ اسفند واریز شود حدود۳۰ درصد کمتر از مبلغ پرداختی در آذر ماه است.

اقتصاد پرس؛ به گفته وزیر اقتصاد سود سهام عدالت که قرار است ۲۵ اسفند واریز شود حدود۳۰ درصد کمتر از مبلغ پرداختی در آذر ماه است. سید احسان خاندوزی در حاشیه رونمایی از سامانه مدیریت ریسک فساد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سود سهام عدالت طبق قرار ٢۵ اسفند ۱۴۰۲ واریز می‌شود که مبلغ آن٣٠ درصد کمتر از رقمی است که پاییز امسال برای سهامداران واریز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، وی افزود: البته رئیس سازمان بورس رقم دقیق سود سهام عدالت را اعلام ‌می‌کند و امیدواریم که ٢۵ اسفند ماه به حساب سهامداران واریز شود.

وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سود سهام عدالت متوفیان هم در این تاریخ پرداخت می‌شود یا خیر؟ گفت:تمام دارندگان سهام عدالت مشمول دریافت سود در همین تاریخ خواهند بود.
نحوه ورود به سایت استعلام سهام عدالت

جهت دریافت استعلام سهام با کد ملی تنها داشتن کد سجام کافی است. برای دسترسی به اطلاعات، کاربران بازار سرمایه باید وارد سایت سمات به آدرسشوند. سپس به درگاه یکپارچه ذینفعان وارد شده و ثبت نام کنند.

پس از تکمیل اطلاعات، کاربران با کدملی و رمزعبور می‌توانند وارد پنل کاربری خود شوند. برای امنیت بیشتر رمز یک بار مصرف نیز به شماره همراه سهامدار ارسال می‌شود.

سهامداران پس از ورود به پنل برای اطلاع از تعداد سهام‌ های موجود در سبد سرمایه‌گذاری خود در قسمت درگاه الکترونیک سهامدار، بخش اوراق بهادار، سبددارایی خود را مشاهده می‌کنند.

در بخش سبد دارایی می‌تواند تعداد سهام‌ها و مبلغ سرمایه‌گذاری، گردش معاملات، گزارش سودهای پرداخت شده، مجامع، اطلاعیه‌های نماد، گردش دارایی، تاریخچه سود سهام عدالت و گزارش حق تقدم استفاده نشده قابل مشاهده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.