کد خبر : 16217
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 15:55

قیمت گوشت گوسفندی در بازار آزاد چند؟

قیمت گوشت گوسفندی در بازار آزاد چند؟
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی کشتار تهران ۴۲۰هزار تومان است و قیمت‌های بالاتر نامتعارف است و مورد تأیید نیست.

به گزارش اقتصاد پرس؛ علی‌اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در واکنش به فروش گوشت گوسفندی به‌اصطلاح لوکس در برخی مناطق تهران با قیمت‌های نامتعارف اظهار داشت: واحدهای صنفی عرضه‌کننده گوشت گوسفندی با قیمت‌های نامتعارف را قبول نداریم و قیمت هر کیلوگرم  شقه  کشتار تهران حدود ۴۲۰ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم گوشت ران پاک‌شده نیز حدود ۵۵۰ هزار تومان است.

وی افزود: گوشت‌هایی مثل خورشتی ران و سردست نیز تفکیک‌هایی است که با توافق عرضه‌کننده و خریدار صورت می‌گیرد و قیمت‌ها نیز در این بخش نباید نامتعارف باشد؛ قیمت هرکیلوگرم ران گوسفندی نیز حدود ۵۲۰ هزار تومان و سردست حدود ۵۰۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: تقاضایی برای عرضه گوشت گوسفندی با عنوان ارگانیک بود که به‌دنبال عرضه گوشت با قیمت‌های بالا و در حدود یک میلیون تومان بودند که برای آنها پروانه صادر نشد؛ باید توجه داشت که تمام دام‌های موجود در بازار تغذیه مناسب دارند و سالم هستند.

وی تصریح کرد: قیمت متعارف هر کیلوگرم گوسفند نیز ۲۰۰ تا ۲۱۰ هزار تومان  است اما برخی دام زنده را تا ۲۲۰ هزار تومان نیز به فروش می‌رسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.